جامع نیوز : بانک اقتصادنوین در ادامه معرفی خدمات مدرن بانکداری الکترونیکی، کارت مجازی (Virtual Card) خود را معرفی کرد. به گزارش جامع نیوز، کارت مجازی بانک اقتصاد نوین راهی بازار مالی شد، این کارت (Virtual Card) به عنوان خدمت جدید امکان دریافت وجوه حاصل از فروش خدمات و کالا سازمان‌ها و شرکت‌ها را فراهم […]

جامع نیوز : بانک اقتصادنوین در ادامه معرفی خدمات مدرن بانکداری الکترونیکی، کارت مجازی (Virtual Card) خود را معرفی کرد.

به گزارش جامع نیوز، کارت مجازی بانک اقتصاد نوین راهی بازار مالی شد، این کارت (Virtual Card) به عنوان خدمت جدید امکان دریافت وجوه حاصل از فروش خدمات و کالا سازمان‌ها و شرکت‌ها را فراهم می‌کند.
بر اساس این گزارش، کارت مجازی بانک اقتصاد نوین موجودیت فیزیکی ندارد و صرفا یک کارت مجازی و الکترونیکی است که صرفا شماره آن در اختیار سازمان‌های متقاضی قرار می‌گیرد و خریداران کالا و خدمات از سازمان، می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب به این کارت واریز وجوه نمایند.
کارت مجازی بر اساس درخواست سازمان و نهادهای حقوقی و بر روی یکی از سپرده‌های حقوقی سازمان صادر می‌شود و از قابلیت واریز وجوه از کارت‌های نقدی عضو شبکه شتاب برخودار است.
گفتنی است سازمان‌ها و نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای دریافت کارت مجازی به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه کنند. ضمن اینکه کارشناسان مرکز ارتباط نوین نیز در تمام ساعت شبانه روز از طریق شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان بانک اقتصادنوین هستند.