به گزارش جامع نیوز، ˈاحمد کرفیˈ روز دوشنبه در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا با تشریح جزئیات امداد نوروزی این شرکت اعلام کرد: این طرح از ۲۴ اسفند ماه جاری شروع و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به این که، ۴۴۹ نمایندگی سایپا نیز بصورت شبانه روز آماده […]

به گزارش جامع نیوز، ˈاحمد کرفیˈ روز دوشنبه در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا با تشریح جزئیات امداد نوروزی این شرکت اعلام کرد: این طرح از ۲۴ اسفند ماه جاری شروع و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که، ۴۴۹ نمایندگی سایپا نیز بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، گفت: در طرح امدادی سال جاری، هشت هزار نفر از همکاران ما در شبکه خدمات پس از فروش در قالب ۵۲۸ ناوگان امدادی به مشتریان خدمات ارائه می کنند.

کرفی تصریح کرد: خدمات امداد خودرو سایپا برای تمام دارندگان محصولات سایپا در زمان گارانتی رایگان خواهد بود و افرادی که خودروی آنها در دوره گارانتی قرار ندارد، می توانند با خرید کارت نارنجی از خدمات آن برخوردار شوند که قیمت این کارت نیز بر اساس خدمات داخل آن فرق می کند.

به گفته وی، شرکت امداد خودرو سایپا امکان ارائه خدمات به خودروهای شرکت های دیگر را نیز داراست و هزینه دریافتی از متقاضیان طبق نرخ های مصوب تعیین شده است.

مدیر عامل امداد خودرو سایپا ادامه داد: امسال طرح امداد نوروزی در همه استان ها با همکاری انجمن های صنفی استانی و با نظارت متمرکز امداد خودرو سایپا اجرا می شود.

وی تصریح کرد: قطعات مورد نیاز امداد خودروها به میزان کافی تدارک دیده شده است تا مشکلی از این لحاظ وجود نداشته باشد و اگر خودرو نیاز به تعمیرات سنگین داشت اقدام به حمل خودرو می شود.