جامع نیوز:این کنسرسیوم با همکاری گروه خودرو سازان خارجی( آسان موتور، ​اطلس خودرو،​ مدیران خودرو،​نگین خودرو،​جیلران موتور،​خودروسازی سینا و …) بزرگترین طرح خدمات فنی و امداد نوروزی سال ۱۳۹۲ را از ۲۳ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی کشور اجرا می نماید. به گزارش جامع نیوز، مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان از […]

جامع نیوز:این کنسرسیوم با همکاری گروه خودرو سازان خارجی( آسان موتور، ​اطلس خودرو،​ مدیران خودرو،​نگین خودرو،​جیلران موتور،​خودروسازی سینا و …) بزرگترین طرح خدمات فنی و امداد نوروزی سال ۱۳۹۲ را از ۲۳ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی کشور اجرا می نماید.
به گزارش جامع نیوز، مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان از تشکیل کنسرسیومی امدادی با حضور خودروسازان و نمایندگی های استانی آنها خبر داد و گفت: این کنسرسیوم با همکاری گروه خودرو سازان خارجی( آسان موتور، ​اطلس خودرو،​ مدیران خودرو،​نگین خودرو،​جیلران موتور،​خودروسازی سینا و …) بزرگترین طرح خدمات فنی و امداد نوروزی سال ۱۳۹۲ را از ۲۳ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی کشور اجرا می نماید.

برنجی گفت: در نوروز ۹۲ این کنسرسیوم در بیش از ۳۶۰ شهر کار امدادرسانی را صورت خواهد داد. همچنین ۵۳ هزار کیلومتر از جاده های کشور هم تحت پوشش طرح های امدادی امداد خودرو رفاه ایرانیان قرار دارد.

مدیرعامل امدادخودرو رفاه ایرانیان افزود: در این طرح ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار تدارک دیده شده که در ورودی ها و خروجی های شهرهای توریستی و زیارتی مستقر خواهند شد و در قالب گشت های خودرویی، کانکس و چادر امدادرسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چیدمان پایگاه های ثابت و سیار را در جاده های کشور به نحوی جانمایی نموده ایم که در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات امدادی به امداد خواهان ارایه گردد و در این راستا تعداد ایستگاه های ثابت و سیار امدادی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته و زمان انتظار امداد خواهان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.

به گفته وی امداد نوروزی با ۹۷۴ واحد خودرویی و یک هزار و ۲۰۰ امدادگران فنی در جاده ها مشغول به کار خواهند بود و مجوزهای لازم را از پلیس راهور ناجا کسب کرده و بر روی شیشه خودروهای خود نصب خواهند کرد.

مدیرعامل امدادخودرو رفاه ایرانیان از اکیپ های بازرسی خودروسازان برای نظارت بر امدادرسانی نوروزی خبر داد و گفت: در صورت عدم ارایه کارت شناسایی امدادگری و استفاده از لباس مصوب از سوی امدادگران، برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه شبکه تعمیرگاهی خودروسازان حاضر در این کنسرسیوم نیز به صورت کشیک نوروزی آماده باش خواهند بود.

وی از امدادرسانی ویژه در استان خوزستان به منظور خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: تلاش داریم با هماهنگی های به عمل آمده برای خودروهایی که امکان امداد بالینی ندارند، در اسرع وقت خودروها را تحویل عاملیت مجاز دهیم.

وی ادامه داد: در این طرح تمامی جاده ها و محورهای مهم کشور خصوصا مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و گردشگری تحت پوشش خدمات رسانی فنی امداد خودرو رفاه ایرانیان و عاملیت های مجاز گروه خودرو ساز خارجی قرار می گیرند.

وی درخاتمه افزود: امداد خودرو رفاه ایرانیان علاوه بر پوشش تمامی مسیرها و محورهای مهم کشور در استان خوزستان خدمات ویژه امداد را در مسیرهای منتهی به مناطق دفاع مقدس و راهیان نور به زائران عزیز ارایه می نماید.
مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۶۴۰۲۶-۰۲۱ مرکز پیام امداد خودرو رفاه ایرانیان تماس گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۶۴۰۲۶ ارتباط برقرار نمایند.