افتتاح شعب بیمه پارسیان در بندرانزلی و سبزوار جامع نیوز:مدیرعامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای بندر انزلی مهمترین هدف بیمه پارسیان را خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مشتریان عنوان کرد. به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی بیمه پارسیان، هادی اویار حسین در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای پارسیانِ بندرانزلی که با حضور امام […]

افتتاح شعب بیمه پارسیان در بندرانزلی و سبزوار

جامع نیوز:مدیرعامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای بندر انزلی مهمترین هدف بیمه پارسیان را خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مشتریان عنوان کرد.
به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی بیمه پارسیان، هادی اویار حسین در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای پارسیانِ بندرانزلی که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و تنی چند از مسئولان این شهر برگزار شد ضمن تاکید بر مشتری مداری افزود: ایجاد سهولت در امر دسترسی عموم مردم به خدمات بیمه یکی از اهداف مهم بیمه پارسیان است که افزایش تعداد شعب شرکت در سراسر کشور یکی از راه‌های تحقق این هدف است.
به گفته مدیرعامل بیمه پارسیان مشتری مداری برای پارسیانی‌ها تنها یک شعار نیست و این امر در تمامی برنامه ریزی‌های ساختاری و استراتژیک شرکت جایگاه ویژه‌ای دارد.
گفتنی است شعبه افتتاح شده بیمه پارسیان در بندر انزلی به آدرس غازیان، میدان مالا، کوی فرمانداری ، پلاک ٣ و همچنین شعبه سبزوارِ پارسیان نیز که به تازگی افتتاح شده است در آدرس خیابان ٢۴ متری انقلاب، نبش اتقلاب ۴، ساختمان اسنوا، طبقه اول آماده ارایه انواع بیمه‌نامه‌ها به مشتریان محترم بیمه پارسیان است