جامع نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، از آماده باش ۱۰ میلیون همیار پلیس در طرح نوروزی خبر داد و گفت: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۲ در سراسر کشور اجرا می شود. به گزارش جامع نیوز، سردار سرتیپ مومنی در مراسمی که به عنوان آماده باش همیاران پلیس […]

جامع نیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، از آماده باش ۱۰ میلیون همیار پلیس در طرح نوروزی خبر داد و گفت: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۲ در سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش جامع نیوز، سردار سرتیپ مومنی در مراسمی که به عنوان آماده باش همیاران پلیس برگزار شد، افزود: کاهش تصادفات و افزایش انضباط، به همت همیاران پلیس به دست آمده است.

وی گفت: هنر پلیس آن بود که از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش در فراگیرشدن نظم عمومی استفاده کند و همه دستگاه هایی که نیازمند فرهنگسازی هستند، باید از این اقیانوس بیکران بهره ببرند.

سردار مومنی افزود: جامعه ایران به دانش آموزان این سرزمین احترام می گذارد و قانون نیز به ایست و پرچم پلیس مدرسه بها داده و در صورت تخطی از آن نمره منفی و جریمه در نظر گرفته است.

وی از دانش آموزان خواست در صورت مشاهده تخلف از آشنایان و یا مردم، آن را به متخلفان گوشزد کنند تا شاهد کاهش حوادث تلخ رانندگی در ایام نوروز باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در صورتی که رانندگان از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین سال آینده تخلفی نداشته باشند می توانند با ارسال یک پیام خالی به شماره ۲۰۰۰۰۵ در قرعه کشی پلیس شرکت کنند و از هدایای نفیس آن که خودرو و کمک هزینه های زیارتی است، بهره مند شوند.