جامع نیوز:بیمه پارسیان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی با ارایه طرح آرامش بهاری برای خریداران بیمه‌نامه‌های خود تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی بیمه پارسیان، این تخفیفات ویژه و متنوع که در قالب طرح آرامش بهاری از پانزدهم اسفند لغایت پانزدهم فروردین ماه در کلیه شعب صدور و نمایندگی‌های بیمه […]

جامع نیوز:بیمه پارسیان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی با ارایه طرح آرامش بهاری برای خریداران بیمه‌نامه‌های خود تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی بیمه پارسیان، این تخفیفات ویژه و متنوع که در قالب طرح آرامش بهاری از پانزدهم اسفند لغایت پانزدهم فروردین ماه در کلیه شعب صدور و نمایندگی‌های بیمه پارسیان به مشتریان ارایه می‌شود، شامل تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل، تخفیف ۳۰ درصدی بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی، تخفیف ۲۵ درصدی بیمه آتش‌سوزی واحدهای اداری و تجاری، تخفیف ۲۰ درصدی بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی و تخفیف ۲۰ درصدی بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان خدماتی، صنعتی و تجاری است.

هموطنان علاقمند به استفاده از این تخفیفات برای آگاهی بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹ تماس حاصل نمایند.