جامع نیوز:در مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان که با حضور اکثریت سهامداران صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ در سالن اجتماعات مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، علاوه بر معرفی هفت عضو حقوقی هیات مدیره به مدت ۲ سال،تقسیم ۳۸تومان سود نقدی برای هر سهم بانک پارسیان به تصویب این مجمع رسید. به […]

جامع نیوز:در مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان که با حضور اکثریت سهامداران صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ در سالن اجتماعات مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، علاوه بر معرفی هفت عضو حقوقی هیات مدیره به مدت ۲ سال،تقسیم ۳۸تومان سود نقدی برای هر سهم بانک پارسیان به تصویب این مجمع رسید.

به گزارش جامع نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان گفت:با توجه به کاهش ۷درصدی شاخص صنعت بانکداری طی یک سال اخیر، بانک پارسیان رشد یک و نیم درصدی داشته و با اهتمام مدیران و کارکنان، توانسته است روند روبه رشدی را طی کند.
علی سلیمانی شایسته ضمن اظهار این مطلب در مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان که برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شد تصریح کرد: تلاش بانک بر این بوده و هست که در شرایط ویژه کشور و نیز مدنظر قرار دادن تحریم ها و اوضاع بین المللی، حافظ منافع سپرده گذاران، سهامداران و ذی نفعان باشد.سلیمانی گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال ۹۰ را ارایه و به افتخارات بانک پارسیان در سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: دریافت تندیس بانک برتر در حوزه بانکداری الکترونیک ، دریافت تندیس زرین دوسالانه جوایز فناوری ایران(ITA) ، بانک سال جمهوری اسلامی ایران به انتخاب نشریه بین المللی Banker ،کسب مقام بهترین مؤسسه مالی اسلامی در جمهوری اسلامی ایران از سوی موسسه بین المللی Asset و احراز مقام سود آورترین بانک خصوصی کشور در رتبه بندی IMI100 از افتخاراتی است که بانک پارسیان به همت کارکنان و اعتماد شما سهامداران و مشتریان محترم موفق به کسب آن شد.
در این مجمع میزان و نحوه تقسیم سود عملکرد سال ۱۳۹۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد هیات مدیره، مبنی بر تقسیم ۳۸۰ ریال سود به ازای هر سهم با سرمایه ۱۳ هزار و۲۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسید و مقرر گردید نحوه و برنامه زمانبندی پرداخت با عنایت به برنامه افزایش سرمایه ، توسط هیات مدیره تعیین گردد.
تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۰،انتخاب موسسه حسابرسی« دش و همکاران» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ،انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۹۱ و تعیین میزان پاداش و حق حضور اعضای هیات مدیره بانک،از دیگر مصوبات مجمع بانک پارسیان بود.
در مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان شرکت های گروه مالی پارسیان با حضوری فعال به ارائه خدمات مدرن خود پرداختند و شرکت بیمه امین پارسیان با مشارکت بانک برای سهامدارن حاضر در مجمع، بیمه نامه عمر صادر و به ایشان اهدا کرد.
در مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان که با حضور اکثریت سهامداران صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ در سالن اجتماعات مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، ۷عضو حقوقی هیات مدیره به مدت ۲ سال برگزیده شدند.
در این مجمع که با حضور ۸۵ درصد سهامداران برگزار شد، ۷عضو هیات مدیره به نمایندگی از اشخاص حقوقی انتخاب شدند. این شرکت ها شامل سرمایه گذاری تدبیر، موسسه رفاه تامین آتیه امید،شرکت سرمایه گستر دوراندیش، مهرآفرینان دوران، نگار نصرسهم، خدمات بیمه ای ایران خودرو و طراحی و مهندسی و تامین قطعات خودرو قشم هستند.
در جلسه پرسش و پاسخ این مجمع، مدیرعامل بانک پارسیان در پاسخگویی به پرسش های شرکت کنندگان، سیاست بانک را برگرفته از سیاست های مالی و پولی نظام اقتصادی کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی دانست و گفت: نهادهای نظارتی و قانونی بر تمام فرایندها و فعالیت های ما نظارت دارند و مختصات و مشخصات قانونی مبتنی بر اعداد و ارقام مالی بانک علاوه بر چاپ و انتشار گزارش های مالی سالانه و دوره ای هر روز در بورس ارایه می شود.
هر چند متاسفانه هراز گاهی برخی تلاش دارند با ترویج شایعه، روند حرکتی بانک را به عنوان بانکی پیشرو تحت تاثیر قرار دهند،؛ ولی ما بدون توجه به شایعات بی اساس، ماموریت های محوله مان را به عنوان امین سپرده گذاران و سهامداران محترم انجام می دهیم.
وی در پایان سخنان خود از حمایت و شفاف سازی وزیر محترم اقتصاد و دارایی و رییس شورای عالی مبارزه با پولشویی مبنی بر تکذیب مطالب بی اساس برخی رسانه ها که اخیراً پیرامون بانک پارسیان مطرح کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.