جامع نیوز:بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی شد و به منظور تشریح عملکرد بانک در نیل به این جایزه ارزشمند، تقدیر از مدیران و بانکدارانی که در این مهم نقش بسزایی داشتند و تبیین برنامه های پیش روی بانک همایشی با حضور مدیران جایزه تعالی سازمانی، صاحبنظران، مدیران و […]

جامع نیوز:بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی شد و به منظور تشریح عملکرد بانک در نیل به این جایزه ارزشمند، تقدیر از مدیران و بانکدارانی که در این مهم نقش بسزایی داشتند و تبیین برنامه های پیش روی بانک همایشی با حضور مدیران جایزه تعالی سازمانی، صاحبنظران، مدیران و بانکداران بانک پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش جامع نیوزازبانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی شد و به منظور تشریح عملکرد بانک در نیل به این جایزه ارزشمند، تقدیر از مدیران و بانکدارانی که در این مهم نقش بسزایی داشتند و تبیین برنامه های پیش روی بانک، همایشی با حضور مدیران جایزه تعالی سازمانی، صاحبنظران، مدیران و بانکداران بانک پاسارگاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این همایش که با عنوان همایش تعالی سازمانی و در روز ۲۶ فروردین و در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک با قدردانی و تشکر از بانکداران بانک، گفت: از شما برای آنکه مسیر تعالی سازمانی را به خوبی پیدا کردید، سپاسگزارم، البته قرار نیست ما به نمره ۶۵۰ تعالی سازمانی که به تندیس زرین ختم می شود، کفایت کنیم بلکه نمره تعالی سازمانی تا ۱۰۰۰ است و ما باید خود را به ۱۰۰۰ برسانیم. هدف پاسارگاد رسیدن به نمره ۱۰۰۰ تعالی سازمانی است. دکتر مجید قاسمی همچنین با اشاره به استراتژی اصلی این بانک برای قرار گرفتن در میان ۵۰۰ شرکت برتر دنیا تصریح کرد: ما باید مدیرانی در سطح استانداردهای بین المللی تربیت کنیم. وی اظهار داشت: در روند برنامه ریزی، تاسیس، فعالیت، گسترش و عملکرد، بانک پاسارگاد در پهنه اقتصاد ایران نماد بارز یک سازمان متعالی را عینیت بخشیده و هم اکنون فرصت و ظرفیت بالقوه ای فراهم شده است که به عنوان یک بانک سرآمد معیار و الگوی استانداردی را در اختیار نظام بانکی ایران قرار دهد. وی از راه اندازی دانشگاه خاتم که متعلق به بانک پاسارگاد است نیز خبر داد و گفت: در این دانشگاه فعلا ۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع کارشناسی راه اندازی شده است. دکتر قاسمی از آمادگی این بانک برای تربیت ارزیاب در گروه بانک و بیمه خبر داد و افزود: بانک پاسارگاد آماده است تا یافته های جدید مدیریتی خود را در اختیار سازمان مدیریت صنعتی قرار دهد و در این زمینه به سرمایه گذاری های بیشتر اقدام کند.
در ادامه این مراسم، اشرف سمنانی عضوکمیته داوری وکمیته علمی جایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی گفت: بانک پاسارگاد با کسب تقدیرنامه وتندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی در دو سال متوالی نشان دادکه اجرای مدل تعالی سازمانی موفقیت به همراه دارد .
دراین مراسم همچنین سید مسعود همایونفرعضوکمیته داوری وکمیته راهبردی وکمیته علمی جایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی با بیان اینکه دستیابی به تندیس کار بسیاردشواری است گفت: این کار نتیجه برنامه ریزی مدیریت تغییر و مدیریت های میانبر است وکسب این تندیس توسط بانک پاسارگاد جای تقدیر و تبریک دارد. وی که درسخنانش به “سیرتکوین وشکل گیری جایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی “درکشورایران پرداخت اظهارکرد: جهانی شدن وتغییرتکنولوژی ها وپیچیدگی محیط سازمانی موجب شد تا قبل ازدهه ۸۰ کیفیت محصول وخدمات آن مورد توجه قرارگیرد اما پس از این دهه به این نتیجه رسیدند که برای رسیدن به محصول وخدمات با کیفیت باید فرایندها را با کیفیت کنیم .
همایونفر با بیان اینکه ازسال ۷۸مطالعات درباره بهره وری وتعالی سازمانی شروع شد تا مدل بهره وری درکشور اجرایی کنیم گفت: درسال ۸۲ مدل الهام گرفته ازمدل اروپایی EFQM رامعرفی کردیم وهمراه با تغییرمدل های جهانی، تحولاتی درمدلهای ایران داشته ایم. وی ازشاخص های تعالی سازمانی به “تعالی منابع انسانی “،”یادگیری وآموزش “،”خدمات “و”سلامت نیروها “اشاره کرد وگفت : ویرایش نهایی برای مدل تعالی سازمانی انجام شد وامسال نیز براساس مدل ۲۰۱۳ اروپا تغییراتی خواهیم داشت .
وی بابیان اینکه تعالی سازمانی به یک نهضت برای توسعه مدیریت تبدیل شده که بسیارخوشحال کننده است، گفت: امیدوارم با خصوصیاتی که بانک پاسارگاد دارد این راه ادامه یابد والگوی خوبی برای دیگران باشد. وی به بانک پاسارگاد برای نوآوری پیشنهاد کرد که یک گزارش CSI درسال ۹۲ منتشرکند که قطعا نوآوری درکل کشورخواهد بود.
دکترعلی کرمانشاه رئیس سازمان مدیریت صنعتی ودبیرجایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی نیز درهمایش افتتاحیه برنامه های تعالی سال ۱۳۹۲بانک پاسارگاد ،اظهارداشت: بانک پاسارگاد راه گشای تحولات ساختاری دربخش خدمات است وپاسارگاد ازمجموعه هایی است که نوآوری رادرخدمات شکل داده است .
وی ضمن اشاره بر این نکته که صنعت نوین مالی و بانکی با تاخیر در فضای تعالی وارد شده است، گفت: یکی از زمینه های همکاری بانکها با سازمان مدیریت صنعتی دراین بخش، نظریه پردازی و بازتعریف مفاهیم درصنعت است .کرمانشاه همچنین از افزودن شاخص مسئولیت پذیری برای شرکت های برترخبرداد .
در پایان این مراسم از مدیرن و بانکدارانی که در سال گذشته نقش بسزایی در پیشبرد بانک درتعالی سازمانی داشتند، تقدیر شد.