جامع نیوز:تلویزیون ۸۴ اینچی Ultra HD ال جی توانست با دریافت گواهینامه ECV از موسسه UL آمریکا ثابت نماید که از بیشترین بازده انرژی برخوردار است. گواهینامه ECV تایید کننده ویژگی های سازگار با محیط زیست، مانند صرفه جویی در مصرف انرژی و نرخ بازیافت هرچه بالاتر منابع اولیه است. طبق تاییدیه موسسه UL تلویزیون […]

جامع نیوز:تلویزیون ۸۴ اینچی Ultra HD ال جی توانست با دریافت گواهینامه ECV از موسسه UL آمریکا ثابت نماید که از بیشترین بازده انرژی برخوردار است. گواهینامه ECV تایید کننده ویژگی های سازگار با محیط زیست، مانند صرفه جویی در مصرف انرژی و نرخ بازیافت هرچه بالاتر منابع اولیه است.
طبق تاییدیه موسسه UL تلویزیون Ultra HD ال جی به میزان ۷۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد. این در حالی است که این محصول با استفاده از تکنولوژی هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی ال جی (Smart Energy Saving)، تصویری واضح با رنگهای زنده و بیشترین کاهش مصرف انرژی تولید می کند.
تکنولوژی هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی ال جی، با توجه به شرایط محیط، بازده انرژی را به بالاترین میزان می رساند. از سوی دیگر کیفیت فوق العاده تصویر در این محصول توسط موسسات UL آمریکا و TUV اروپا با بررسی طیف رنگی منحصر به فرد، سرعت زمان پاسخ دهی، زاویه دید و درخشندگی تصویر، دمای رنگها، پرش تصویر و صفحه نمایش، گواهی شده است.
به گفته مدیر ارشد این بخش، گواهینامه بازده انرژی تلویزیون Ultra HD ال جی، همانند کیفیت تصویر آن، نشان دهنده تکنولوژی منحصر به فرد این محصول است. ال جی قصد دارد برتری خود را در بازار نسل آینده نمایشگرها با توجه به این ویژگی کسب نماید.