جامع نیوز:شرکت ال جی از عرضه محصول جدید صوتی خود، Sound Bar مدل NB4530A، خبر داد. (Sound Bar سیستم اسپیکری باریک و کشیده بوده که یک بلندگو یا بیشتر در آن تعبیه گردیده است.) عملکرد عالی به همراه طراحی زیبا و سطح براق و صیقلی، این محصول را به بهترین مکمل برای تلویزیون های جدید […]

جامع نیوز:شرکت ال جی از عرضه محصول جدید صوتی خود، Sound Bar مدل NB4530A، خبر داد. (Sound Bar سیستم اسپیکری باریک و کشیده بوده که یک بلندگو یا بیشتر در آن تعبیه گردیده است.) عملکرد عالی به همراه طراحی زیبا و سطح براق و صیقلی، این محصول را به بهترین مکمل برای تلویزیون های جدید با صفحه نمایش بزرگ تبدیل کرده است.
Sound Bar جدید ال جی، با برخورداری از خروجی ۲.۱ کاناله و پردازنده صدای سه بعدی، صدایی فراگیر و بی نظیر تولید می کند و موفق به دریافت جایزه طراحی iF در سال ۲۰۱۳ گردیده است.
به گفته مدیر ارشد این بخش، Sound Bar جدید ال جی راهکار صوتی مناسبی برای مشاهده تلویزیون با بالاترین کیفیت صدا در خانه شما می باشد. در مقایسه با تلویزیون های متداول، Sound Bar صدایی فراگیر تولید می کند که از تمامی جهات فضا را در بر می گیرد.
سیستم بلندگوی NB4530A، تنها با ارتفاع ۳۵ میلیمتر از کیفیت صدایی فوق العاده و ظاهری زیبا برخوردار و در عین حال فضای زیادی اشغال نمی کند. طراحی مدرن، باریک و سطح صیقلی با رنگ بندی مشکی و نقره ای، آن را به مکملی ایده آل برای تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ مبدل ساخته است.
این محصول را می توان در حالت های مختلفی نصب نموده و به راحتی بر روی دیوار، به تنهایی و یا در کنار تلویزیون قرار داد. در نتیجه افراد می توانند به راحتی وسایل صوتی تصویری خود را تنظیم نموده و با فضای اتاق نشیمن خود هماهنگ سازند.
Sound Bar جدید ال جی مجهز به اسپیکرهای ۱۶۰ واتی با قاب فشره است که با وجود ساب ووفر بی سیم قدرت باس بیشتری دارد. جدیدترین پردازنده صدای سه بعدی ال جی در این محصول صدایی واقعی و در جهات مختلف ایجاد می کند. ووفر بی سیم نیز بدون نیاز به کابل ها و سیم های اتصال، و بهره مندی از قابلیت HDMI و پورت های ARC، قادر به پخش صدای تلویزیون شما با بهترین کیفیت می باشد.
NB4530A از طریق بلوتوث به انواع گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ متصل شده و صدای آنها را پخش می نماید. همچنین بدون نیاز به هیچ کابل و سیمی به تلویزیون های جدید ال جی متصل می گردد.