جامع نیوز:طی مراسمی در کاخ نیاوران از نسل جدید یخچال ها ساید-بای-ساید ال جی به نام «Bentlee»رونمایی شد. به گزارش جامع نیوز،در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد ،جدیدترین یخچال ها ساید-بای-ساید ال جی به نام «Bentlee»توسط شرکت گلدیران به بازار ایران معرفی شد. تکنولوژی های به کار رفته در […]

جامع نیوز:طی مراسمی در کاخ نیاوران از نسل جدید یخچال ها ساید-بای-ساید ال جی به نام «Bentlee»رونمایی شد.

به گزارش جامع نیوز،در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد ،جدیدترین یخچال ها ساید-بای-ساید ال جی به نام «Bentlee»توسط شرکت گلدیران به بازار ایران معرفی شد.

تکنولوژی های به کار رفته در این محصول:

آسانترین دسترسی با طراحی جدید Bentlee

ویژگی درب جدید،‌ دسترسی شما را به طبقات بالایی یخچال سریعتر و آسانتر می نماید. در نتیجه شما به مواد غذایی و نوشیدنی هایی که مصرف بیشتری دارند دسترسی راحت و سریعتری خواهید داشت. در ساید بای ساید جدید ال جی ، برای دسترسی سریعتر به مواد غذایی داخل یخچال یک درب مجزا در نظر گرفته شده که با اندکی فشار باز میشود. این موضوع سبب میشود تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نبوده و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد داخل یخچال از آن خارج شود. در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت می گیرد. همچنین در این مدل انعطاف پذیری قابل توجهی چیدمان طبقات بر حسب نیاز وجود دارد. نسل قدیم ساید بای ساید ها تنها می توانستند ۲۴ عدد قوطی نوشابه را در فضای مشابه ذخیره نمایند، اما اکنون امکان ذخیره تا ۷۱ قوطی نیز فراهم شده است.

کمپرسورهای اینورتر خطی: بهینه سازی در مصرف انرژی

LG، پیشرو در استفاده از کمپرسور اینورتر خطی در یخچال و فریزر، توانسته است به بالاترین راندمان در مصرف انرژی دست پیدا کند. تکنولوژی کمپرسورهای خطی در یخچال های ال جی سبب گردیده که این محصول در مقایسه با سایر برندها، از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، میزان صدای دستگاه، حفظ تازگی مواد غذایی، گنجایش و طراحی دارای برتری باشد. لازم به ذکر است که کمپرسورهای اینورتر خطی ال جی از ۱۰ سال ضمانت برخوردار است.

تکنولوژی ™Hygiene Fresh

در ساید بای ساید جدید ال جی، فیلتر ™Hygiene Fresh کاملا شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می کند. این تکنولوژی ال جی، مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد. به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی Hygiene Freshذرات غبار، باکتریها و بوی نا مطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا” بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می گردد. این فیلتر تا ۹۹.۹۹% باکتریها ،بوی نامطبوع،کپک و گردوغبار داخل یخچال را بین می رود.