جامع نیوز:قائم مقام معاون فنی امور شعب بیمه معلم گفت:برای اولین بار میزان منابع مالی این شرکت از مرز ۲۲۰میلیارد تومان تجاوز کرد ضمن آنکه از اول تیر ماه ۲۰ درصد به میزان سرمایه این شرکت اضافه می‌شود. به گزارش جامع نیوز کامبیز حاجی میر آقاتصریح کرد: ما قرار داد با آموزش و پرورش داریم […]

جامع نیوز:قائم مقام معاون فنی امور شعب بیمه معلم گفت:برای اولین بار میزان منابع مالی این شرکت از مرز ۲۲۰میلیارد تومان تجاوز کرد ضمن آنکه از اول تیر ماه ۲۰ درصد به میزان سرمایه این شرکت اضافه می‌شود.

به گزارش جامع نیوز کامبیز حاجی میر آقاتصریح کرد: ما قرار داد با آموزش و پرورش داریم و نمی‌شود ادعا کرد که این قرارداد تماما باعث رضایتمندی آموزش و پرورش است، ضمن آنکه در عین حال حساب داری شرکتهای مربوطه زیر نظر ما است.
وی در رابطه با بیمه‌های اعتبار صادراتی تصریح کرد: در حوزه بیمه کار بسیار محدود و سخت شده که خود بیمه مرکزی در این رابطه آخرین دستورالعمل را برای شرکتهای بیمه تهیه کرده تا این موضوع حالت تضمین پیدا بکند.
حاجی میر آقا در ادامه تصریح کرد: تغییر در سیاستهای کلان بیمه معلم مد نظر ما است تا یک مقدار از کار حوزه‌های بیمه کاسته شود.
قائم مقام معاون فنی امور شعب بیمه معلم در ادامه گفت: در حال حاضر ۳۵ شعبه در سرار کشور وجود دارد یعنی به ازای هر استان یک شعبه در مجموع ۱۸۰۰ نمایندگی بیمه معلم در سراسر کشور فعالیت دارند.وی در خصوص طرح های جدید این شرکت در سال ۹۲ گفت: مهمترین طرح جدید این شرکت طرح آرامش خانواده است.
حاجی میر آقا در ادامه در خصوص افزایش حق بیمه شخص ثالث گفت: این افزایش حق بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان برای بیمه معلم ارزش افزوده ایجاد نمی کند.
وی در خصوص بحث افزایش سرمایه عنوان کرد: سرمایه بیمه معلم در سه مرحله انجام می شود واز ۴۰ میلیارد ریال به ۸۰ میلیارد و سپس به ۱۲۰ میلیارد ریال خواهد رسید.
قائم مقام معاون فنی امور شعب بیمه معلم توضیح داد:سال گذشته بیمه معلم اقدام به افزایش سرمایه در سه مرحله داشت که مرحله اول آن اواخر سال گذشته اجرا شد و مرحله دوم آن امسال اجرایی خواهد شد هر چه مرحله افزایش سرمایه بر اساس تشکیل مجمع بیمه معلم تا پایان سال اجرا خواهد شد.
محمودی مجری طرح آرامش خانواده بیمه معلم نیز در ادامه تصریح کرد: این طرح شامل یک پکیچ کامل بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی با قیمت مناسب است که کارهای مربوط به آن از سال گذشته آغاز شده و این بیمه با قیمت بسیار مناسب شلمل سه طرح یک، دو و سه است.
محمودی ادامه داد: در این رابطه جوایزی از سوی بیمه معلم برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است بر اساس اخبار تایید نشده گفته می شود که بخش عمده سهام بیمه معلم از سوی گروه مالی ماد خریداری شده است که این امر به می تواند به منزله خروج این شرکت از مشکلات مبتلابه و ایجاد تغییرات مدیریتی در آینده نزدیک و همچنین ایجاد تغییر در پرتفوی آن باشد .