جامع نیوز:متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و… در سال ۱۳۹۲ توزیع کارت اولین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای سال ۱۳۹۲ در بخش های دولتی و خصوصی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، مورخ ۲۳/۲/۹۲ آغاز و تا […]

جامع نیوز:متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و… در سال ۱۳۹۲
توزیع کارت اولین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای سال ۱۳۹۲ در بخش های دولتی و خصوصی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، مورخ ۲۳/۲/۹۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۲/۹۲ ادامه می بابد.
همچنین توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳/۲/۹۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۲/۹۲ ادامه می بابد.
به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: اولین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) روز پنج شنبه مورخ ۲۶/۲/۹۲ و اولین آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز جمعه مورخ ۲۷/۲/۹۲ برگزار
می شود.
وی گفت: ۱۸۳ هزار و ۷۳۵ نفر در اولین آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ مورخ ۲۷/۲/۹۲ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۴ هزار و ۹۷۷ نفر مرد و ۹۸ هزار و ۷۵۸ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
دکتر پرند ادامه داد: ۵۲ هزار و ۸۶۶ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان که درمورخ ۲۶/۲/ ۹۲ برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۲ هزار و ۸۴۷ نفر مرد و ۱۹ نفرزن هستند.
دکتر پرند ادامه داد: ۴۰ هزار و ۵۸ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و غله و… که مورخ ۲۶/۲/۹۲ برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹ هزار و ۴۶۰ نفر مرد و ۳۰ هزار و ۵۹۸ نفرزن هستند.
وی افزود: مرحله کتبی اولین آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ در حوزه صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در۱۸۲ حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه ۲۶/۲/۹۲ و همچنین اولین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سال ۱۳۹۲ مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد در ۱۲۰۰ حرفه روز جمعه ۲۷/۲/۹۲ به طور همزمان در ۳۴ حرفه همسان درسراسر کشور برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ ۲۳/۲/۹۲ تا تاریخ ۲۵/۲/۹۲ با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
دکتر پرند ادامه داد: هم چنین متقاضیان شرکت در اولین آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۲( کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ ۲۳/۲/۹۲ تا تاریخ ۲۵/۲/۹۲ با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.