جامع نیوز:با افزایش ۳۷ درصدی فروش اموال منقول و غیر منقول سازمان اموال تملیکی در سال ۱۳۹۱ ،این سازمان برای دومین سال متوالی سود ده شد. به گزارش جامع نیوزاردشیر محمدی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام این خبر افزود : فروش این سازمان در سال گذشته به رقم ۱۸۶ […]

جامع نیوز:با افزایش ۳۷ درصدی فروش اموال منقول و غیر منقول سازمان اموال تملیکی در سال ۱۳۹۱ ،این سازمان برای دومین سال متوالی سود ده شد.
به گزارش جامع نیوزاردشیر محمدی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام این خبر افزود : فروش این سازمان در سال گذشته به رقم ۱۸۶ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان رسید.
محمدی اظهار داشت : فروش سازمان در بخش اموال منقول در سال ۱۳۹۱ به میزان ۱۳۷ میلیاردو ۳۸۹ میلیون تومان و در بخش اموال غیر منقول بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان بوده است.
به گفته وی فروش اموال منقول در سال گذشته ۳۴ درصد و اموال غیر منقول ۴۸ درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود : بیشترین میزان فروش در سال گذشته مربوط به استانهای تهران ، سیستان و بلوچستان و فارس بود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان اموال تملیکی در سال گذشته ضمن انجام وظایف و ماموریت های حاکمیتی خود با بروزرسانی فرآیندها و استفاده از سیستم های نوین مدیریتی و تشکیل کارگروه های تخصصی برای رصد سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان موفق به کسب سود عملیاتی گردید که می تواند بخشی از زیان انباشته سنوات گذشته سازمان را نیز جبران نماید.
وی گفت: تعیین تکلیف سریع , دقیق و صحیح اموال منقول و غیر منقول , تعیین تکلیف کالاهای سنواتی, تداوم تلاش مستمر کارکنان , تعامل با سازمانهای ذیربط , برگزاری مزایده های ویژه , حراج و برگزاری جلسات منظم و مشترک با مسئولان ستادی و مدیریت های استانی از دیگر عواملی است که مورد توجه قرار گرفت تا برنامه های سازمان در این خصوص به درستی محقق گردد .
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید بعنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، در این سازمان با برنامه ریزی های بعمل آمده تلاش خواهیم کرد تا با جهش در انجام وظایف و پذیرش ماموریت های جدید، در حوزه های حاکمیتی و ایفای نقش پررنگتر در اقتصاد ملی بعنوان یکی از تامین کنندگان منابع مالی دولت باشیم.