جامع نیوز: استفاده از ادویه جات مخصوص و سنتی ایرانی در بین خانواده های ایرانی باب است و به جرات می توان گفت، نمی توان هیچ آشپزخانه ای را یافت از نعمت این خوشبو و خوش طعم کننده های گیاهی محروم باشند. یکی از این خوشبو و البته خوش طعم کننده های دوست داشتنی و […]

جامع نیوز: استفاده از ادویه جات مخصوص و سنتی ایرانی در بین خانواده های ایرانی باب است و به جرات می توان گفت، نمی توان هیچ آشپزخانه ای را یافت از نعمت این خوشبو و خوش طعم کننده های گیاهی محروم باشند.

یکی از این خوشبو و البته خوش طعم کننده های دوست داشتنی و محبوب ، زعفران است که به گل سر سبد ادویه های ایرانی معروف است.ادویه ای گران قیمت که به طلای سرخ معروف است و در اکثر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.حتی برخی دم کرده آن را به عنوان نوشیدنی گرم پر خاصیت و شادی آوری مصرف می کنند.
در حقیقت زعفران گیاهی با قدمتی سه هزار ساله است که به طلای سرخ شهرت دارد و با توجه به قیمت گزافی که دارد اکثرا خانمهای خانه دار در استفاده از آن دقت و وسواس فراوانی به خرج می دهند.
در هر حال با توجه به رشد شدید قیمت این محصول گران بها طی ماههای گذشته خرید این کالا و استفاده روزانه این ادویه معطر در تمام غذاها چندان مقرون به صرفه نیست. در نتیجه باید راه دیگری یافت.
برای رفع این مشکل الیت با عرضه محصولی که از لحاظ کیفی همطراز زعفران به شکل سنتی است مشکل قیمت بالای این محصول را تا حدودی رفع کرده است.الیت،برای رفاه حال مصرف کنندگان عصاره زعفران را که میتوان آن را زعفران به شکل مدرن نامید در بسته های هشت تایی به بازار عرضه کرده است.
جالب است بدانید با خرید عصاره زعفران الیت می توانید در قرعه کشی این شرکت شرکت کرده و اگر خوش شانس باشید برنده یک شمش طلا شوید.کافی است که بسته عصاره زعفران مصرف شده را به صندوق پستی ۱۱۸۵-۱۳۱۸۵ ارسال کنید و یکی از برندگان خوش شانس باشید.در این صورت با یک تیر دو نشان زده اید. هم از عصاره زعفران الیت که در حقیقت پودر فشرده شده زعفران با حفظ خاصیت های این طلای خوراکی است و قیمت مناسبی هم دارد و استفاده از آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر استفاده کرده اید و هم شانس خود را برای دریافت شمش طلا امتحان کرده اید.
پس اگر از مصرف قرص و اسپری های زعفران راضی نیستید و فکر می کنید عطر و بوی مصنوعی دارند، از از پرداخت بهای زیاد بابت خرید زعفران و مشقات کوبیدن آن در هاون و… خسته شده اید،خیالتان راحت باشد که عصاره زعفران الیت شما را راضی می کند. چرا که عصاره زعفران الیت از زعفران واقعی تولید شده است و دارای همان خواص درمانی و غذایی است.