جامع نیوز: با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ۱۰۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد استان البرز به بهره‌برداری رسید. به گزارش جامع نیوز، محمود احمدی نژاد به همراه علی نیکزاد، غلامحسین الهام، استاندار البرز با حضور در پروژه ۱۷۴ واحدی آبران خزر کارا در شهر جدید هشتگرد با پرده‌برداری از […]

جامع نیوز: با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ۱۰۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد استان البرز به بهره‌برداری رسید.
به گزارش جامع نیوز، محمود احمدی نژاد به همراه علی نیکزاد، غلامحسین الهام، استاندار البرز با حضور در پروژه ۱۷۴ واحدی آبران خزر کارا در شهر جدید هشتگرد با پرده‌برداری از لوح افتتاح، کلید یک واحد مسکونی را به مالک آن اعطا کرد.
نوع سازه این مجموعه اسکلت فلزی با سیستم گرمایشی و سرمایش،در۲۹ بلوک ۳ طبقه، با میانگین زیربنای کل هر واحد مسکونی (ناخالص با مشاعات) ۹۸ متر با آورده متقاضی هر واحد ۱۴ میلیون ریال و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای هر واحد مسکونی به همراه انشعابات آب، برق، فاضلاب و گاز است.
۱۰۰۰۰ واحدمسکن مهرآماده افتتاح در شهر جدید هشتگرد شامل ۵۶۸۵ واحد تعداد واحد افتتاحی دو جانبه و ۴۳۱۵ واحد واحد افتتاحی سه جانبه است.

هر ماه افتتاح ۵۰۰۰ واحد مسکن در هشتگرد

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم تصریح کرد: در حال حاضر ۴۹۸۶۴ واحد مسکن مهر در ۳۴۸۳ بلوک در شهر جدید هشتگرد در حال ساخت است.
وی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهر جدید هشتگرد شامل ۴۷۳۸۹ در مرحله فونداسیون، ۳۵۶۳۲ واحد در مرحله اسکلت، ۳۳۵۹۲ واحد در مرحله سقف سازی، ۳۰۱۴۴ واحد در مرحله سفت کاری، ۲۲۱۰۴ واحد در مرحله تاسیسات فاز ۱، ۱۲۲۹۴ واحد در مرحله تاسیسات فاز ۲، ۱۸۶۷۵ در مرحله نازک کاری و ۲۰۶۶۰ در مرحله نماسازی است.
نیکزاد بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر ماه ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری خواهید رسید که تا پایان آذرماه مجموعه واحد‌های مسکن مهر این شهر به اتمام خواهد رسید.
وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: با توجه به تکمیل واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، واحد‌های آموزشی، فرهنگی و تجاری در این شهر در حال ساخت و تکمیل است.
نیکزاد تاکید کرد: برای اتصال تهران به شهر‌های جدید اقدامات موثری در حال انجام است به طوری که در گذشته آزادراه تهران- پردیس به بهره‌برداری رسیده است و هم اکنون پروژه‌های متروی پرند و هشتگرد به شدت پیگیری و در حال ساخت است.
وی اعلام کرد: در حال حاضر ریل گذاری متروی پرند از فرودگاه امام خمینی (ره) در حال انجام است و ریل گذاری متروی هشتگرد نیز تا ۲۵ کیلومتری این شهر جدید انجام شده است و این پروژه از اولویتهای وزارت راه و شهرسازی است.
وزیر راه و شهرسازی با تشکر از رئیس جمهور در تامین اعتبار متروی هشتگرد، تاکید کرد: در پایان سال گذشته با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی توسط جنابعالی و استفاده از منابع شرکت عمران شهرهای جدید توانستیم رفع معارضان و تملک اراضی مسیر مترو انجام شود.
وی با اشاره به پیش‌بینی ردیف بودجه برای مترو هشتگرد، گفت: با حمایت رئیس‌جمهور عملیات اجرایی پروژه اتصال مترو هشتگرد به مترو کرج تسریع شده است و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این خط خواهیم بود.