جامع نیوز:امروز با حضور رئیس جمهور ۱۷۶۰۵ واحد مسکن مهر، تونل رخ به طول ۱۳۵۰متر، ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی و چهار بیمارستان در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید. به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، محمود احمدی نژاد امروز شنبه با حضور در محل مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد، ضمن […]

جامع نیوز:امروز با حضور رئیس جمهور ۱۷۶۰۵ واحد مسکن مهر، تونل رخ به طول ۱۳۵۰متر، ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی و چهار بیمارستان در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، محمود احمدی نژاد امروز شنبه با حضور در محل مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد، ضمن افتتاح این مجتمع‌ها، ۱۷۶۵۰ واحد مسکن مهر را در سراسر استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و در اختیار مالکان آن قرار گرفت.
رئیس‌جمهور ضمن بازدید از محل احداث مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد با حضور در یکی از واحدهای مسکونی، کلید این واحد مسکونی را در اختیار مالک آن قرار داد.
وی همچنین در حاشیه بازدید از مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد با حضور در اجتماع شماری از اهالی این محل از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات و مسایل آنان را مورد بررسی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری توضیح داد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۲۱۹میلیارد تومان هزینه شده است .
علیخانی افزود : ۱۲هزار و ۴۰۰واحد از این تعداد مسکن در روستاها و شهرهای دارای کمتر از ۲۵هزار نفر جمعیت و بقیه در شهرهای دارای بیش از ۲۵هزار نفر جمعیت ساخته شده است .
وی گفت : برای ساخت هر یک از واحد های مسکونی در شهرهای دارای بیش از ۲۵هزار نفر ۲۵میلیون تومان و در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر جمعیت ، ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان وام کم بهره پرداخت شده است.
افتتاح۱۱۰ کیلومتر راه روستایی، تونل رخ به طول ۱۲۷۴متر با اعتبار ۱۴.۵ میلیارد تومان و ۴ بیمارستان ۱۰ تختخوابی در شهرستان‌های بن، سامان، چهل گز و شلمزار از دیگر طرحهایی بود که امروز با حضور رئیس جمهور در استان چهار محال و بختیاری به بهره برداری رسید.