جامع نیوز:مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزیده طرح گرافیکی مسابقات جهانی مهارت شد. به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ایرج اسدی جوان ۲۵ ساله زنجانی که موفق به کسب مدال طلای هشتمین دوره المپیاد ملی مهارت در رشته ی گرافیک شده بود با ارائه […]

جامع نیوز:مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزیده طرح گرافیکی مسابقات جهانی مهارت شد.
به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ایرج اسدی جوان ۲۵ ساله زنجانی که موفق به کسب مدال طلای هشتمین دوره المپیاد ملی مهارت در رشته ی گرافیک شده بود با ارائه یک طرح گرافیکی توانست عنوان برتر لوگوی مسابقات جهانی مهارت را کسب کند .
بنا بر این گزارش، ۲۴ فوریه ۲۰۱۳ فراخوانی مبنی بر ارسال طرح های گرافیکی جهت استفاده در لوح های برندگان چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت لایپزیگ کشور آلمان بر روی سایت worldskills قرار گرفت و ایرج اسدی مربی برجسته ی زنجانی، با ارسال طرح خود به این فراخوان موفق به کسب مقام نخست گردیده و طرح ایشان برای استفاده در مسابقات جهانی لایپزیگ ۲۰۱۳ برگزیده شد.
این گزارش افزود: دبیرخانه چهل و دومین دوره مسابقات، لوگوی این جوان زنجانی را به عنوان طرح برتر برگزید و بر روی سایت جهانی مسابقات مهارت worldskills قرار داد. طبق این انتخاب لوگوی طراحی شده به مدت ۲ سال در مسابقات بین المللی کشورها در زمینه مهارت به کار خواهد رفت و نماد اصلی همه مکاتبات و برنامه های چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی مهارت در آلمان خواهد بود .
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت یازدهم تیر ماه به مدت ۵ روز در کشور آلمان برگزار می شود و ایرج اسدی در این مسابقات به عنوان مترجم حضور خواهد داشت .
این گزارش افزود: طرح‌ های کشورهای ژاپن و انگلستان بعد از ایران به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.