جامع نیوز:براساس آخرین نتیجه شمارش آراء،وبر اساس اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام حسن روحانی با هجده میلیون و پانصد و سیزده هزار و سیصد و بیست و نه رای به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شد. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی موفق شد که با کسب بیش از ۱۸ میلیون، اکثریت مطلق آراء را کسب […]

جامع نیوز:براساس آخرین نتیجه شمارش آراء،وبر اساس اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام حسن روحانی با هجده میلیون و پانصد و سیزده هزار و سیصد و بیست و نه رای به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شد. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی موفق شد که با کسب بیش از ۱۸ میلیون، اکثریت مطلق آراء را کسب کرده و عنوان هفتمین رییس جمهور ایران را به خود اختصاص دهد.

به گزارش جامع نیوز، در پی پایان شمارش آرای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ، حسن روحانی با کسب ۱۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۶۲۹ رأی برنده انتخابات شد و از ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ، رسماً رئیس جمهور جدید ایران خواهد شد.
تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات، ۳۶ میلیون و ۴۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر بود که مشارکتی ۷۲.۷ درصد رقم خورده است.بعد از روحانی ، محمدباقر قالیباف با ۶ میلیون و ۷۷ هزار و۲۹۲ رأی ، دوم شد و سعید جلیلی با ۴ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۴۶رأی به رتبه سوم دست یافت.
محسن رضایی هم با ۳ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۴۱۲ در جایگاه چهارم قرار گرفت و ولایتی نیز توانست ۲ میلیون و ۲۶۸هزار و ۷۵۳رأی به دست آورد و پنجم شود.
در نهایت سید محمد غرضی ، ۴۴۶ هزار و ۱۵ رأی به دست آورد.یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ، برگزار شد.
پایگاه خبری ایران نیوز۲۴ انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک می گوید و امیدوار است دوران ریاست جمهوری او ، آکنده از برکت و مهربانی و گشایش در امور باشد و وعده هایی که رئیس جمهور منتخب به مردم داده ، فراموش نشود.