جامع نیوز:مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در نخستین هم اندیشی این بانک با اصحاب رسانه از رشد ۳۰ درصدی منابع این بانک در سال ۹۱ خبر داد. به گزارش جامع نیوز،سید غلامرضا کاظمی دینان افزود: هدف و برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال ۹۲ افزایش ۵۰ درصدی منابع و سپرده های بانک است. وی […]

جامع نیوز:مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در نخستین هم اندیشی این بانک با اصحاب رسانه از رشد ۳۰ درصدی منابع این بانک در سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش جامع نیوز،سید غلامرضا کاظمی دینان افزود: هدف و برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال ۹۲ افزایش ۵۰ درصدی منابع و سپرده های بانک است.
وی به پرداخت سود قطعی به کلیه سپرده گذاران این بانک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته علاوه بر سود الحساب پرداختی قبلی، ۲.۸ درصد سود قطعی به کلیه سپرده گذاران پرداخت شد. کاظمی دینان از ارائه دو سپرده جدید شمیم و شقایق در این بانک خبر داد و گفت: افتتاح حساب این دو سپرده از ۱۱ خردادماه در شعب سراسر کشور بانک کارآفرین شروع شده است.
به گفته او، حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم ۱۰۰ میلیون ریال است و به این سپرده سود روز شمار تعلق می گیرد. مدیر ارتباطات بانک کارآفرین در مورد سپرده سرمایه گذاری بلند مدت شقایق هم گفت: مبلغ افتتاح سپرده سرمایه گذاری شقایق محدودیت ندارد و سود این سپرده به صورت ماهانه پرداخت می شود.
وی در مورد میزان معوقات این بانک به نوسانات ارزی اخیر اشاره کرد و گفت: هیچ بانکی نیست که گرفتار این مسئله نباشد اما بدهکار بزرگ نداریم چرا که در این بانک با احتیاط تسهیلات پرداخت شده و اعتبار سنجی مشتریان به خوبی صورت گرفته است.مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین ، نخست با تاکید بر نقش ولی اله سیف مدیرعامل این بانک که به تازگی به عنوان چهره ماندگار بانکداری ایران معرفی شده است در تحقق برنامه های این بانک، از رشد ۳۰ درصدی منابع بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۱ خبر داد و افزود: هدف و برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال جاری افزایش ۵۰ درصدی منابع و سپرده های بانک است.وی در ادامه با اشاره به پرداخت سود قطعی به تمامی سپرده گذاران این بانک در سال گذشته ، گفت: در سال گذشته علاوه بر سود الحساب پرداختی قبلی، ۲.۸ درصد سود قطعی به تمامی سپرده گذاران پرداخت شد.مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در ادامه بای ادآوری این نکته که این بانک به مدت ۱۴ سال در نظام بانکی کشور به فعالیت اشتغال داشته و در این مدت موفق به دریافت ۱۴ لوح و۱۰ تندیس شده است افزود: اخیرا هم مدیر عامل بانک، برای نخستین بار در حوضه بانکی کشور به عنوان “چهره ماندگار”معرفی شده است .
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین درباره انتخاب سیف، مدیر عامل بانک، به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری کشور در بیست و سومین همایش ملی سیاست های پولی و ارزی که در اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار شد توضیح داد: ایشان سالهای متمادی سکان مدیریت عامل بانک های مطرح کشور را در اختیار داشته است. می توان وی را از باسابقه ترین مدیران بانک های کشور، بعد از انقلاب اسلامی دانست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به قابلیت های ذاتی و علمی، از سال ۱۳۶۲ به سمت «رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک ملت» منصوب شد.
کاظمی دینان با اشاره به اینکه سیف، بانک ملت را در دوره بحران ها و تحریم های اقتصادی بین المللی به خوبی مدیریت کرد، افزود: کارنامۀ موفق وی در بانک ملت، موجب دعوت از وی برای مدیریت و سکانداری بانک های «صادرات، سپه و ملی» شد. سیف، بیش از ۲۰ سال مدیریت عامل بانک های دولتی کشور را برعهده داشته است و این تجربه موجب گشت تا از سال ۱۳۸۵ به مدت ۵ سال «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فیوچر بانک در کشور بحرین» شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از ابتدای تاسیس، نگاه مدیران عامل بانک کارآفرین این بوده که بانک باید خود را مشاور مخاطبین خود بداند، حال این مخاطبین چه مشتری بانک باشند و چه نباشند.
استاد پیشکسوت روابط عمومی کشور در ادامه توضیح داد:‌ بانک ها نباید صرفا به دنبال منافع و سود خود باشند بلکه به سود مشتری و منافع او هم باید فکر کنند و برای بانک ما این یک اصل است. بانک کارآفرین در ابتدا به دنبال عمل گرایی بود تا شعار گرا و به همین دلیل در صدد تبلیغ خود نبودیم تا با ارایه خدمت به مشتریان آنها ما را تبلیغ کنند نه خود مان. و امروز که به این جایگاه رسیدیم و می توانیم قولی را بدهیم که انجامش خواهیم داد به همین جهت احساس کردیم که باید استراتژی بانک را به مشتریان و مخاطبین خود معرفی کنیم .
کاظمی دینان ادامه داد: بانک کار آفرین نسبت به مسولیت های اجتماعی خود نیز نگاه ویژه دارد ،در همین زمینه آمادگی داریم که از تک تک موسسه هایی همچون محک ،انجمن ام اس و…. حمایت کنیم و باری هرچند کوچک از دوش این عزیزان برداریم.
وی سپس به معرفی دو خدمت جدید این بانک تحت عناوین “سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم کارافرین ” و “سپرده سرمایه گذاری بلند مدت ۲ ساله شقایق کارافرین پرداخت و با اعلام این که افتتاح حساب این دو سپرده از ۱۱ خردادماه در شعب سراسر کشور بانک کارآفرین شروع شده است ،‌ توضیح داد: این خدمات به منظور تکمیل سبد محصولات بانک و افزایش رضایت مشتریان به بازار معرفی شده اند .
مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در معرفی بیشتر دو خدمت جدید این بانک گفت:حداقل مبلغ برای افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم»، ۱۰۰ میلیون ریال(معادل ۱۰ میلیون تومان) است که سود آن به صورت ماهانه به حساب مشتری واریز می شود.
با این ویژگی که سپری شدن ۳۰ روز تقویمی از زمان افتتاح سپرده، شرط زمانی تعلق سود به سپرده سرمایه گذاری شمیم کارآفرین است. همچنین به روزهایی که حداقل مانده سپرده بیشتر از۱۰۰ میلیون ریال یا همان ۱۰ میلیون تومان است، سود به صورت روزشمار تعلق می گیرد.
وی افزود: مدت سپرده سرمایه گذاری بلند مدت شقایق،۲ ساله است. مبلغ افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت شقایق، محدودیتی ندارد و سود آن به صورت ماهانه پرداخت می شود و در صورت عدم ابطال در سررسید، سپرده با نرخ سود موثر سپرده شقایق در زمان سررسید، با اعمال ضوابط به مدت ۲ سال دیگر قابل تمدید است.
مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین درباره سیستم رتبه بندی مشتری در اینبانکنیز نوضیح داد و گفت: تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی براساس این سیستم رتبه بندی می شوند؛البته مشتریانی که به ازاء تسهیلات دریافتی وثیقه های نقدی را نزد بانک قرار داده اند از این امر مستثنی هستند.
وی ادامه داد: البته این رتبه بندی تنها به منظور آگاهی از میزان سپرده گذاری مشتریان در بانک کارآفرین انجام می شود چرا که در غیراینصورت تمامی متریان بانک از قدر و منزلت یکسانی برای ما برخوردارند،‌ پروژه جامع CRM نیز در همین راستا و به منظور بررسی و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان( بالقوه و بالفعل) بانک کارآفرین راه اندازی می شود تا ما بتوانیم در سال جدید به اندازه گیری و تحلیل و بهبود میزان رضایت مشتریان و تولید و ارائه خدمات برمبنای نیازها و انتظارات آنها بپردازیم.در ادامه این نشست ،‌ منصور ساعی رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک کارآفرین با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جامع و شفاف در سیستم بانکداری کشور اظهار داشت:بانک کارآفرین با توسل و استفاده از این اهرم به دنبال ارتباط بیشتر با رسانه های کشور است و سلسله نشست ها هم اندیشی با خبرنگاران نیز در همین راستا در بانک برگزار می شود.
وی افزود: ما خواهان افزایش زمینه ها و کانال های ارتباطی خود با جامعه رسانه ای کشور هستیم و سعی می کنیم تا روند دستیابی خبرنگاران و روزنامه نگاران را به اطلاعات قابل عرضه بانک تسریع بخشیم.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک کارآفرین همچنین به جایگاه مشتریان در نظام برنامه ریزی بانک تاکید کرد،گفت:رعایت حقوق مشتریان در تمامی شئون بانک کارآفرین نهادینه شده است و ما در ستاد و تمامی شعب بانک براین باوریم که حق با مشتری است،حتی اگر حق با مشتری نباشد.
وی همچنین افزود:اخلاق محوری نیز از جمله ارزش های محوری بانک کارآفرین است که در همین راستا نیز سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی -کاربردی با عنوان “اخلاق حرفه ای در بانکداری” در بانک کارآفرین برگزار می شود که در نظام بانکداری کشور بی سابقه است.
به گفته ساعی، در بانک کارآفرین تمام سیاست ها، برنامه ها و خدمات مبتنی بر نتایج پژوهش های علمی و افکارسنجی و مشتری پژوهی و بازارپژوهی تنظیم و تدوین و ارائه می شود تا نتایج مثبت طرح ها و خدمات به طور عینی تری عاید مشتریان شود.