جامع نیوز: Communications (“Sony Mobile”) امروز Xperia M ارائه دهندۀ عملکردهای نوآورانۀ تک لمسی برای اتصال بی دردسر و طراحی ممتاز منحصر به فردSony را معرفی کرد. به گزارش جامع نیوز، Xperia M تجربیات ممتازSonyرا به بازار هدف و سطح قیمتی جدیدی می‌آورد. این تلفن هوشمند باقابلیت اتصال NFC برای عملکردهای تک لمسی، طراحی خیره […]

جامع نیوز: Communications (“Sony Mobile”) امروز Xperia M ارائه دهندۀ عملکردهای نوآورانۀ تک لمسی برای اتصال بی دردسر و طراحی ممتاز منحصر به فردSony را معرفی کرد.

به گزارش جامع نیوز، Xperia M تجربیات ممتازSonyرا به بازار هدف و سطح قیمتی جدیدی می‌آورد. این تلفن هوشمند باقابلیت اتصال NFC برای عملکردهای تک لمسی، طراحی خیره کننده و طیفی از فن‌آوری‌ها شامل: یک صفحۀ نمایش با کیفیت بالا برای مشاهدۀ واضح، عملکرد هوشمند دوربین برای عکس‌ها و فیلم‌هاییشگفت‌انگیز، حالت Battery STAMINA برای عملکرد متمایز عمر باتریو برنامه‌های رسانه‌ای منحصر به فرد Sony برای لذت بردن از عکس‌ها،موسیقی، فیلم‌ها و بازی‌ها در حال حرکت، بهترین‌های طراحی و قابلیت ارتباط Sony را ارائه می‌دهد. اسپریدون گوستیس (SpyridonGousetis) مدیر بازاریابی خاورمیانه و آفریقا در Sony Mobile Communications گفت: “Xperia M و XperiaMdualگزینه‌هایی ایده‌آل برای کاربرانی هستند که به دنبال ورود به دنیای تلفن‌های هوشمند Xperia می‌باشند. این دو تلفن هوشمند از نوآوری و تخصص مهندسی اثبات شدۀ Sony بهره برده و برای کسانی که فن‌آوری و تجربیاتی را می‌خواهند که اغلب اوقات فقط می‌توان آنها را در مدلهای رده بالا یافت، انتخابی بی‌نقص هستند.”

راحتی لذت و اشتراک گذاری

Xperia M با ارائۀ عملکردهای تک لمسی Sony به شما اجازه می‌دهد به آسانی و بلافاصله از عکس‌ها و موسیقی در مجموعه‌ای از دستگاه‌ها مانند هدست استریوی بی‌سیم مدل SBH20 از Sony و جدیدترین طیف تلویزیون‌های BRAVIA مجهز به NFC، تنها با یک لمس، لذت ببرید.

طراحی ممتاز منحصر به فردSony

Xperia M به داشتن طراحی OmniBalance از Sony که برای نخستین بار در تلفن هوشمند پرچم‌دار Xperia Z معرفی شد و اکنون دیگر برای همگان آشناست، به خود می‌بالد.زبان زیبایی شناسی قاب و بدنۀ به دقت صنعتگری شدۀ دستگاه را در بر گرفته و با ایجاد شکلی زیبا و حس لمسی فوق‌العاده در دست، به این تلفن شمایلی یکپارچه می‌دهد.ویژگی نورهای قابل تغییر و قابل شخصی‌سازی Xperia M به گونه‌ای طراحی شده است تا شکل باریک آن را تکمیل کند. این نورها می‌توانند برای هشدارهای دیداری در زمان دریافت تماس‌های ورودی، پیامک و زنگ‌های هشدار، شخصی‌سازی شوند.

تجربیات سازگار سرگرمیSony

Xperia M از برنامه‌های رسانه‌ای Sony که ارائه دهندۀ تجربیات سرگرمی سازگار بر روی پلت‌فرم‌های موبایل، تبلت، کامپیوتر و PlayStation هستند، بهره می‌برد. برنامه های “WALKMAN”، آلبوم و Movies، محتوا را از طریق یک نقطۀ دسترسی با روش‌های تازه‌ای برای اشتراک گذاری و لذت بردن از آن محتوا ارائه می‌دهند. برنامۀ آلبوم دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در Facebook و همچنین امکان مرتب کردن عکس‌ها را هم بر اساس محل و هم از طریق عملکرد جدید “Faces”، بر اساس افرادی که در عکس حاضر هستند، ایجاد می‌کند.فن‌آوری سرگرمی Sony محتوا را به تجربیات تبدیل می‌کند و شما با Xperia M و به لطف حالت Battery STAMINA می‌توانید از این تجربیات برای مدت بیشتری لذت ببرید. تازه‌ترین نسخۀ فن‌آوری مدیریت باتری Sony زمان آماده به کار تلفن هوشمند شما را از طریق خاموش کردن خودکار برنامه‌های با مصرف زیاد باتری در هنگام خاموش شدن صفحۀ نمایش و روشن کردن دوبارۀ آنها پس از روشن شدن صفحه، تا چهار برابر یا بیشتر افزایش می‌دهد.

XperiaMdual

مدل دو سیم کارتۀ XperiaMdualبه کاربران اجازه می‌دهدتنها با یک کلیک پیش از برقراری تماس یا ارسال پیامک، مورد دلخواه خود را از بین یکی از دو سیم کارت انتخاب کنند.هر سیم کارت همچنین می‌تواند به طور جداگانه سفارشی گردد. به عنوان مثال یک صدای زنگ رسمی برای حالت شغلی یا زنگ دیگر برای انبساط خاطر. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند به تماس‌ها به شکل کارآتری پاسخ گفته و تماس‌های شغلی را از تماس‌های شخصی جدا کنند، مناسب است.

ویژگی‌های کلیدی برای Xperia M

عملکرد تک لمسی با NFC و همسان‌ساز صفحه برای نمایش محتوا بر روی تلویزیون به منظور اشتراک‌گذاری موسیقی و محتوا بین دستگاه‌ها
طراحی OmniBalance از Sony با صفحۀ نمایش بزرگ ۴ اینچی FWVGA لمسی و روشنایی‌های LED.
فن‌آوری منحصر به فرد بهبود صدا،ClearAudio+، xLOUD و صدای فراگیر سه بعدی(VPT) متعلق به Sony.دوربین ۵ مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع به همراه فوکوس خودکار و HDR برای عکس‌ها و نیز کلید اختصاصی برای دوربین
عملکرد سریع با پردازشگر دو هسته‌ای
مدل دو سیم کارته (XperiaMdual)
حالت Battery STAMINA برای عمر باتری متمایز
در رنگ‌های مشکی، سفید

Xperia M و XperiaMdualازSony Mobile هر دو از سه ماهۀ سوم سال ۲۰۱۳ در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهند بود.