جامع نیوز:کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از پیگیری خود برای عملیاتی شدن لایحه مربوط به ایثارگران و مهاجران جنگ تحمیلی خبر داد. به گزارش جامع نیوزازایلنا، محسن رضایی، با اعلام این خبر ضمن محکوم کردن تصمیم سازمان توسعه مسکن برای تخریب محل اسکان برخی از جنگ زدگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس در […]

جامع نیوز:کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از پیگیری خود برای عملیاتی شدن لایحه مربوط به ایثارگران و مهاجران جنگ تحمیلی خبر داد.
به گزارش جامع نیوزازایلنا، محسن رضایی، با اعلام این خبر ضمن محکوم کردن تصمیم سازمان توسعه مسکن برای تخریب محل اسکان برخی از جنگ زدگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس در استان تهران گفت: بنده همواره از هموطنان ایثارگر، بازماندگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس حمایت می کنم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: متاسفانه لایحه مربوط به ایثارگران و مهاجران جنگ تحمیلی که از سوی دولت تصویب شده به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است و با جدیت آن را پیگیری خواهم کرد.
یادآور می شود: به تازگی سازمان توسعه مسکن ایران که وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است با فشارهای بسیار درصدد تخریب محل اسکان یادگاران مقاومت و مهاجران هشت سال دفاع مقدس(منطقه مارلیک شهر ملارد واقع در استان تهران) است که تا قبل از جنگ تحمیلی در شرایط بسیار مناسب و در خرمشهر زندگی می کردند.