دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

معاون توسعه سرمايه گذاري صنعتي ايدرو :

برندهاي ايراني، سرمايه هاي ملي هستند

جامع نيوز:معاون توسعه سرمايه گذاري صنعتي ايدرو اظهار داشت: امروزه مردم دنيا، كشورها را با برندهايشان مي‌شناسند و لذا دولت بايد براي ترويج و تثبيت برندهاي ايراني نگاه ويژه اي داشته باشد زيراكه برندهاي ايراني در صورت ورود به بازارهاي جهاني، سرمايه ملي تلقي مي شوند.
به گزارش جامع نيوزمهندس “غلامرضا كرامتي فرد” در همايش برند برتر كيفيت با بيان مطلب فوق افزود: بنگاه هاي قوي و توسعه يافته، اساس توسعه اقتصادي و صنعتي كشورها محسوب مي شوند و تا زماني كه توسعه مستمر در بنگاه ها نداشته باشيم ، توسعه پرشتاب ملي نيز ميسر نخواهد شد.
وي ادامه داد: بنگاه ها در سايه ايجاد برند معتبر مي توانند به توسعه بازار و محصولات بينديشند و اگر برندسازي بدرستي انجام گيرد، زمان ورود محصولات جديد به بازار و شناخته شدن اين محصولات نزد مشتريان كوتاه و كم هزينه مي شود.
كرامتي فرد با بيان اين كه توسعه بنگاه در گرو دو عامل مهم “برند معتبر” و “كيفيت” است، بيان داشت: هنگامي كه برندها وارد بازارهاي جهاني مي شوند، به سفير فرهنگ و توانايي ملي كشورها بدل مي‌گردند.
معاون ايدرو همچنين گفت: جهت حفظ جايگاه و ارتقاي برند، استمرار كيفيت، نوآوري و توسعه، سه ركن حياتي بشمار مي روند كه لازم است بنگاه ها به اين سه ركن توجه جدي داشته باشند.
كرامتي فرد با تاكيد بر اينكه برند تثبيت شده، بزرگترين دارايي يك بنگاه محسوب مي شود، تصريح كرد: حفظ كيفيت محصولات، نوآوري مستمر، توسعه بازارها، حفظ رضايت مشتريان و ايمان به اصل بهبود مستمر، رمز ماندگاري يك برند است.
تعهد مديران ارشد به كيفيت، اخلاق مداري مديران، وفاي به عهد، آموزش مستمر كاركنان، زيبايي محيط كار و تقويت فضاي نوآوري و كارآفريني، از ديگر عواملي بود كه اين مدير ايدرو بعنوان رموز حفظ كيفيت برتر و ماندگاري برند از آنها نام برد.
وي در پايان با بيان اين كه آرمان سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، جهاني سازي صنايع كشور است، خاطرنشان كرد: ايدرو به صادرات توجه جدي دارد و لازمه ورود به بازارهاي جهاني، توليد محصول باكيفيت و استاندارد، داراي قيمت قابل رقابت و ايجاد شهرت براي شركت ايراني است ضمن آن كه بايد فناوري مناسب، بهره وري بالا و مديريت توانمند و موثر در بنگاه وجود داشته باشد.

نوشته شده توسط تحریریه در دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

  • دیدگاه‌ها برای برندهاي ايراني، سرمايه هاي ملي هستند بسته هستند
  • 391 بازدید
  • چاپ چاپ

دیدگاه

نظرات در این پست بسته شده.