جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد جایزه جهانی “کیفیت و برند تجاری “را به‌عنوان تنها بانک ایرانی موفق دریافت کرد. به گزارش جامع نیوز، بانک‌پاسارگاد بر اساس بررسی کمیته شرکت‌های برتر، موفق به دریافت جایزه جهانی کیفیت و برند در بیست و دومین دوره این جایزه شد. بر اساس این گزارش ، جایزه جهانی کیفیت و برند تجاری(Global Quality […]

جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد جایزه جهانی “کیفیت و برند تجاری “را به‌عنوان تنها بانک ایرانی موفق دریافت کرد.
به گزارش جامع نیوز، بانک‌پاسارگاد بر اساس بررسی کمیته شرکت‌های برتر، موفق به دریافت جایزه جهانی کیفیت و برند در بیست و دومین دوره این جایزه شد.
بر اساس این گزارش ، جایزه جهانی کیفیت و برند تجاری(Global Quality and Best Business Prestige) به‌‌عنوان یکی از جایزه‌های معتبر جهانی با رویکرد نظر مجموعه‌ای از خبرگان مدیریت، توسط انجمن مدیریت فرانسه و به ‌طور سالانه برگزار می‌شود.در این دوره بانک‌پاسارگاد بر اساس دستاوردهای برجسته خود در ارتقای سطح تعالی سازمانی، افزایش رضایتمندی مشتریان، نوآوری در خدمات و بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات، به‌عنوان تنها بانک ایرانی موفق به دریافت این جایزه شد.گفتنی است مراسم پایانی این دوره از جایزه در روزهای ۲ و ۳ تیرماه ۱۳۹۲ و در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد.