جامع نیوز:در ادامه کمک های انساندوستانه ودر راستای تحقق فعالیت های اجتماعی، کارشناسان بانک پارسیان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از بخش های مختلف این آسایشگاه بازدید به عمل آورده و یک دستگاه استیمولاتورفیزیوتراپی را از طرف بانک به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کردند. به گزارش جامع نیوزدراین بازدید دکتر […]

جامع نیوز:در ادامه کمک های انساندوستانه ودر راستای تحقق فعالیت های اجتماعی، کارشناسان بانک پارسیان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از بخش های مختلف این آسایشگاه بازدید به عمل آورده و یک دستگاه استیمولاتورفیزیوتراپی را از طرف بانک به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کردند.

به گزارش جامع نیوزدراین بازدید دکتر شهبازی معاونت سلامت مرکز، در حضور میهمانان به معرفی آسایشگاه پرداخت و گفت : این مرکز ازسال ۸۶ با هدف ارائه خدمات درمانی وتوانبخشی مورد نیازمعلولین ، سالمندان و کودکان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی درادامه افزود : این آسایشگاه به عنوان یک مرکز جامع به ارائه خدمات توانبخشی ، کلینیکی ، تخصصی ، پاراکلینیکی و همچنین به خدمات درمانی ازجمله مراقبت درمنزل ، مراقبت روزانه و مراجعه روزانه درسطح استان البرز فعالیت دارد.
آقای علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیز در پیامی به مسئولان و دست اندرکاران آسایشگاه خیریه کهریزک در استان البرز گفت : با توجه به بافت جمعیتی ایران، در سال های آتی مساله سالمندان و نگهداری و مراقبت از آنها یکی از مهمترین موضوعات پیش روی جامعه ما خواهد بود که لازم است برای ارتقای سلامت این ذخایر و سرمایه های انسانی، در راستای رسیدن به جامعه ای سالم، آرام و متعالی به فرهنگ نگهداری از سالمندان (و نیز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست) توجه جدی و آموزش های لازم داده شود.
وی همچنین افزود: نگهداری ازسالمندان، کودکان خیابانی، نیازمندان، معلولین وآسیب دیدگان اجتماعی و فراهم کردن فضایی امن، سالم و شاد برای این اقشار آسیب پذیر، علاوه بر اجر معنوی باعث می شود جامعه ای داشته باشیم دور از زشتی های اجتماعی .
علی جهانی در پایان ضمن تشویق و ترغیب بیش از پیش مردم به استمرار حمایت های خود از مراکز مختلف نگهداری از سالمندان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بویژه حمایت از مراکز غیر دولتی NGO ها، خواستار تلاش بیشتر برای ساماندهی و تقویت این مراکز شد . وی از خدای منان برای متولیان این اماکن بویژه آسایشگاه پرخیروبرکت کهریزک آرزوی توفیق روزافزون کرد.
درپایان دکتر شهبازی از مدیران و کارکنان محترم بانک پارسیان برای اقدام خداپسندانه اهدای دستگاه استیمولاتورفیزیوتراپی به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز تشکر کرد و آرزوی موفقیت و سلامتی را از خداوند برای آنها خواستار شد .