جامع نیوز:معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی ایدرو اظهار داشت: امروزه مردم دنیا، کشورها را با برندهایشان می‌شناسند و لذا دولت باید برای ترویج و تثبیت برندهای ایرانی نگاه ویژه ای داشته باشد زیراکه برندهای ایرانی در صورت ورود به بازارهای جهانی، سرمایه ملی تلقی می شوند. به گزارش جامع نیوزمهندس “غلامرضا کرامتی فرد” در همایش […]

جامع نیوز:معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی ایدرو اظهار داشت: امروزه مردم دنیا، کشورها را با برندهایشان می‌شناسند و لذا دولت باید برای ترویج و تثبیت برندهای ایرانی نگاه ویژه ای داشته باشد زیراکه برندهای ایرانی در صورت ورود به بازارهای جهانی، سرمایه ملی تلقی می شوند.
به گزارش جامع نیوزمهندس “غلامرضا کرامتی فرد” در همایش برند برتر کیفیت با بیان مطلب فوق افزود: بنگاه های قوی و توسعه یافته، اساس توسعه اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می شوند و تا زمانی که توسعه مستمر در بنگاه ها نداشته باشیم ، توسعه پرشتاب ملی نیز میسر نخواهد شد.
وی ادامه داد: بنگاه ها در سایه ایجاد برند معتبر می توانند به توسعه بازار و محصولات بیندیشند و اگر برندسازی بدرستی انجام گیرد، زمان ورود محصولات جدید به بازار و شناخته شدن این محصولات نزد مشتریان کوتاه و کم هزینه می شود.
کرامتی فرد با بیان این که توسعه بنگاه در گرو دو عامل مهم “برند معتبر” و “کیفیت” است، بیان داشت: هنگامی که برندها وارد بازارهای جهانی می شوند، به سفیر فرهنگ و توانایی ملی کشورها بدل می‌گردند.
معاون ایدرو همچنین گفت: جهت حفظ جایگاه و ارتقای برند، استمرار کیفیت، نوآوری و توسعه، سه رکن حیاتی بشمار می روند که لازم است بنگاه ها به این سه رکن توجه جدی داشته باشند.
کرامتی فرد با تاکید بر اینکه برند تثبیت شده، بزرگترین دارایی یک بنگاه محسوب می شود، تصریح کرد: حفظ کیفیت محصولات، نوآوری مستمر، توسعه بازارها، حفظ رضایت مشتریان و ایمان به اصل بهبود مستمر، رمز ماندگاری یک برند است.
تعهد مدیران ارشد به کیفیت، اخلاق مداری مدیران، وفای به عهد، آموزش مستمر کارکنان، زیبایی محیط کار و تقویت فضای نوآوری و کارآفرینی، از دیگر عواملی بود که این مدیر ایدرو بعنوان رموز حفظ کیفیت برتر و ماندگاری برند از آنها نام برد.
وی در پایان با بیان این که آرمان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، جهانی سازی صنایع کشور است، خاطرنشان کرد: ایدرو به صادرات توجه جدی دارد و لازمه ورود به بازارهای جهانی، تولید محصول باکیفیت و استاندارد، دارای قیمت قابل رقابت و ایجاد شهرت برای شرکت ایرانی است ضمن آن که باید فناوری مناسب، بهره وری بالا و مدیریت توانمند و موثر در بنگاه وجود داشته باشد.