جامع نیوز:بانک صادرات ایران در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) موفق به دریافت ۵ نشان و لوح سپاس شد. به گزارش جامع نیوز، بانک صادرات ایران در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور مدیران و […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) موفق به دریافت ۵ نشان و لوح سپاس شد.

به گزارش جامع نیوز، بانک صادرات ایران در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی و جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه بانکی برگزار شد، موفق به دریافت ۵ نشان و لوح سپاس شد.
در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، این بانک نشان مدیریت مدرن در صنعت بانکداری، نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری (TBA) از سوی اتحادیه اروپا، نشان برند محبوب مشتریان در صنعت بانکداری (PCB) و نشان نوآوری در مدیریت روابط‌عمومی را دریافت کرد. همچنین از سوی اجلاس رؤسای آیتک به پاس نگرش مدبرانه و مدیریت موثر در راستای استحکام پایه‌های نظام بانکی لوح سپاس و تقدیر به مهندس پیشرو، مدیرعامل و کارکنان بانک صادرات ایران اعطا شد.گفتنی است در این مراسم آقای رضا گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک در سخنانی با اشاره به توسعه درگاه‌های مختلف الکترونیکی برای ارائه سرویس‌های بانکداری نوین گفت: امروزه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و می‌توان با استفاده از ابزارهایی همچون دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش،‌ اینترنت، تلفن و تلفن‌همراه به راحتی و بدون محدودیت زمان و مکان خدمات متنوع بانکی را دریافت کرد.گودرزی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد عملیات بانکداری خرد برای انجام عملیات دریافت و پرداخت است گفت: می‌توان با توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک این حجم از تراکنش‌ها را توسط بانکداری الکترونیک انجام داد و بانک و محیط شعب را به سمت انجام خدمات با ارزش افزوده بالاتری سوق داد. با خروج این حجم عظیم تراکنش‌ها از شعب، متصدیان امور بانکی را می‌توان تبدیل به یک مشاور مالی برای مشتریان تبدیل کرد و خدمات سطح بالاتری را به مشتریان ارایه کرد.وی با تاکید بر توسعه روزافزون خدمات نوین در بانک صادرات ایران گفت: توسعه ابزارهای الکترونیک در بانک صادرات ایران مورد توجه مدیران عالی بوده و موفق شده‌ایم حدود ۷۰ درصد از خدمات دریافت و پرداخت را به وسیله این ابزارها انجام دهیم. واریز یارانه برای حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار خانواده، واریز حقوق یک میلیون و پانصد هزار بازنشسته و پرداخت سود سهامداران تعدادی از شرکت‌های بورسی و … از جمله خدماتی است که از طریق بانکداری الکترونیک صورت می‌پذیرد.