جامع نیوز:ایسوس مانیتور سینمایی مدل MX299Q از سری Designo با وضوح فوق گسترده و نسبت تصویر۲۱:۹ را معرفی کرد. نمایشگر عریض ۲۹ اینچی بدون فریم، مجهز به فناوری AH_IPS (سوئیچینگ فوق‌پیشرفته درون تصویر) برای نمایش تصاویر غنی و زنده بکار رفته و زاویه دید تا ۱۷۸ درجه افزایش پیدا کرده است و با وضوح فوق‌گسترده […]

جامع نیوز:ایسوس مانیتور سینمایی مدل MX299Q از سری Designo با وضوح فوق گسترده و نسبت تصویر۲۱:۹ را معرفی کرد. نمایشگر عریض ۲۹ اینچی بدون فریم، مجهز به فناوری AH_IPS (سوئیچینگ فوق‌پیشرفته درون تصویر) برای نمایش تصاویر غنی و زنده بکار رفته و زاویه دید تا ۱۷۸ درجه افزایش پیدا کرده است و با وضوح فوق‌گسترده ۱۰۸۰*۲۵۶۰ و سیستم صوتی ICEpower شرکت B&O تجربه مشاهده یک سینمای واقعی را ارائه می‌کند.

سیستم صوتی حرفه‌ای SonicMaster این مانیتور در ترکیب با تکنولوژی انحصاری ICEpower شرکت Bang&Olufsen با بهره گیری از تراشهMobileSound3 از فناوری ICEpower این کمپانی با ارایه صدای فوق العاده رسا از طریق دو اسپیکر درونی با توان ۳ وات رضایت کاربران را جلب می‌کند و در طراحی ساده و ظریف این مانیتور از ساعت آفتابی باستانی الهام گرفته شده است.

وسعت نمایشگر عریض این مانیتور برابر با دو مانیتور ۱۷ اینچ در کنار یکدیگر است. همچنین نسبت سینمایی فوق گسترده ۲۱:۹ در مانیتور MX299Q ، ۳۳ درصد وسیع‌تر از نمونه‌های مشابه Full HD است و فضای بیشتری برای کار با پنجره‌ها در کنار یکدیگر فراهم می‌کند و دیگر نیازی به نمایشگر ثانویه نیست. همچنین وضوح فوق‌گسترده ۱۰۸۰*۲۵۶۰ نیز به این معنی است که هنگام مشاهده فیلم‌هایی با نسبت عریض ۲.۳۵:۱ حاشیه سیاه رنگ تصویر حذف می‌شود و گیمرها می‌توانند از بازی در صفحه بزرگ سینمایی لذت ببرند.

نور پس‌زمینه LED در این نمایشگر مجهز به فناوری AH-IPS با تولید رنگ‌های بسیار دقیق باعث می‌شود MX299Q برای کاربردهای خانگی و حرفه‌ای مناسب باشد. زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه نیز به این معنی است که کیفیت رنگ تصاویر زمانی که از اطراف یا بالا و پایین دیده می‌شوند همچنان زنده و غنی هستند.

فناوری‌های اختصاصی ایسوس

نسبت کنتراست هوشمند ۸۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ و روشنایی ۳۰۰ کاندالا، با تنظیم نور پس‌زمینه برای دستیابی به رنگ خالص مشکی و نور سفید درخشان، تصاویری زنده در مانیتور سینمایی فوق‌گسترده MX299Q نمایش می‌دهند. فناوری ویدیویی هوشمند Splendid شرکت ایسوس، ارایه رنگ‌های زنده از طریق ۶ حالت پخش (استاندارد، sRGB، منظره، تئاتر، بازی و نمایش در شب) را تضمین می‌کند و به راحتی از طریق یک کلید میان‌بر قابل استفاده هستند. همچنین با استفاده از مقیاس‌های مجازی QuickFit و دستورالعمل‌های روی صفحه نمایش، اندازه واقعی تصاویر قبل از چاپ نمایش داده می‌شود.

گزینه‌های متنوع اتصال در یک طراحی پیشرو

مانیتور سینمایی فوق‌گسترده MX299Q دارای گزینه‌های متنوع ارتباطی برای پشتیبانی از وسایل صوتی و تصویری است. ورودی‌های تصویر شامل DisplayPort، لینک دوگانه DVI و HDMI/MHL هستند و از طریق یک کابل MHL (لینک HD موبایل)، تصویر و توان مورد نیاز تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها فراهم می‌شود. مانیتور MX299Q شبیه طراحی‌ پنل‌های بدون فریم دارای یک قاب با ضخامت ۰.۸ میلی‌متر است و در باریک‌ترین قسمت تنها ۱۶.۴ میلی‌متر ضخامت دارد. مانیتورهای MX سری دیزاینو بارها از نظر طراحی مورد تمجید قرار گرفته‌‌اند که شامل جایزه Good Design سال ۲۰۱۲ ژاپن هم می‌شود. همچنین مانیتور MX299Q در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۳ موفق به دریافت جایزه نوآوری در بخش نمایشگرهای تصویری شده است.