جامع نیوز:جشنواره خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به همراهی و همدلی هموطنان گرامی در سراسر کشور از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا عید غدیر ادامه خواهد یافت. به گزارش جامع نیوز، این بانک در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان عزیز در نظر دارد طی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره خدمات […]

جامع نیوز:جشنواره خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به همراهی و همدلی هموطنان گرامی در سراسر کشور از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا عید غدیر ادامه خواهد یافت.

به گزارش جامع نیوز، این بانک در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان عزیز در نظر دارد طی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره خدمات الکترونیک» را از اول شهریورماه لغایت عید غدیر برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا نماید. براساس دستورالعمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده‌کنندگان از خدمات الکترونیک نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش و خودپرداز ، با انجام قرعه‌کشی جوایز ارزنده ای را به برندگان اعطا خواهد نمود.

شایان ذکر است این بانک با افتتاح بیش از ۴۹ میلیون حساب الکترونیکی ، نصب ۳۹۶۰ دستگاه خودپرداز، صدور ۳۴ میلیون کارت الکترونیکی، نصب ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش و همچنین بسترسازی در جهت بهره‌مندی بیش از ۲۶۴ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار کاربر همراه بانک نقش بسزایی در ارتقا و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد.