جامع نیوز:تلویزیون هوشمندF6850 ،از تلویزیون های سری ۶ سامسونگ که از طراحی یکپارچه‌ای برخوردار است، بیشترین هماهنگی را با هرگونه دکوراسیون داخلی دارد و به زیباتر شدن دکوراسیون منازل کمک می کند. یکی از نکات ویژه در طراحی این تلویزیون، استفاده از پایه جدید با طراحی موسوم به شاخه ای است. این پایه جدید که […]

جامع نیوز:تلویزیون هوشمندF6850 ،از تلویزیون های سری ۶ سامسونگ که از طراحی یکپارچه‌ای برخوردار است، بیشترین هماهنگی را با هرگونه دکوراسیون داخلی دارد و به زیباتر شدن دکوراسیون منازل کمک می کند. یکی از نکات ویژه در طراحی این تلویزیون، استفاده از پایه جدید با طراحی موسوم به شاخه ای است. این پایه جدید که تا کنون در هیچ یک از مدل های تلویزیون مشاهده نشده، به شکلی زیبا از ۲ طرف تلویزیون بر روی زمین قرار گرفته و در قسمت میانی زیر تلویزیون هیچگونه نمودی ندارد. این طراحی جدید به کار رفته در این مدل از تلویزیون های سامسونگ ظرافت و زیبایی خاصی را به آن ارمغان بخشیده است.
به گزارش جامع نیوز، یکی از نقاط قوت تلویزیون های سامسونگ، کیفیت برتر تصویر آن است. تلویزیونF6850 نیز کیفیت تصویر فوق العاده‌ای ارائه می کند. قابلیت سرعت انطباق تصویر (Clear Motion Rate) از ویژگی های این تلویزیون است که با استفاده از پردازنده ویژه خود، پنل تلویزیون و نور پس زمینه یکی از شفاف ترین تصاویر ممکن را در صحنه های پر تحرک به ویژه تصاویر ورزشی مانند فوتبال و تنیس ارائه می‌دهد.
ویژگی ارتقاء گستره رنگ و کیفیت تصویر فول اچ دی که تمامی جزییات موجود در تصویر را به نمایش در می آورد نیز از دیگر امکانات تصویری این تلویزیون است.
از امکانات ارتباطی تلویزیون F6850 می‌توان به برقراری ارتباط بی‌سیم با دستگاه های بی‌سیم دیگر مانند تبلت اشاره کرد که می تواند فایل های چند رسانه ای موجود بر روی حافظه آنها را پخش کند. این قابلیت در کنار توانایی برقراری ارتباط با حافظه های خارجی مانند فلش مموری، امکان دسترسی آسان به تمامی محتوای چند رسانه ای که کاربر در اختیار دارد را فراهم می آورد.
امکاناتی از قبیل وای فای داخلی برای ارتباط آسان با اینترنت و استفاده از برنامه های کاربردی سامسونگ، تصاویر سه بعدی فول اچ دی با عمق زیاد، صدای با کیفیت و طراحی ساده و در عین حال زیبای تلویزیون در کنار طراحی ویژه پایه تلویزیون موسوم به طراحی شاخه ای – که تا کنون در هیچ تلویزیونی دیده نشده – از ویژگی های این مدل است.
در مقایسه با سال گذشته استفاده از امکانات اسمارت هاب جدید سامسونگ بسیار آسانتر شده است ، سامسونگ برای اینکه بتواند تجربه کار با اسمارت هاب را برای کاربران لذت بخش تر کند، رابط کاربری کاملا جدیدی را طراحی کرده است. اسمارت هاب ۲۰۱۳ سامسونگ دارای ۲ پنل ویژه است؛ پنل اول، پنل برنامه ها نام دارد و به صورت ویژه برای استفاده از برنامه های کاربردی سامسونگ طراحی شده است. فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ در بین دیگر فروشگاه ها از امکانات و تعداد برنامه های بیشتری برای استفاده کاربران برخوردار است. در این پنل به آسانی می توان به برنامه های جدید و مورد علاقه دست یافت.
پنل دوم، پنل عکس، ویدئو و موسیقی نام دارد و امکان دسترسی آسان به تمامی فایل های چندرسانه ای ذخیره شده روی حافظه های جانبی و حتی دستگاه های قابل حمل مانند تلفن همراه هوشمند و تبلت و کامپیوتر را فراهم می آورد.