به گزارش جامع نیوز، بخش «پژوهش – فناوری و ایده» امسال برای اولین بار در قالب کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (CITaDiM) و بخش جنبی دانش آموزی( S-CITaDiM ) برگزار می گردد. کنفرانس بین المللی در چهار بخش مقالات علمی پژوهشی (همراه با یافته جدید علمی)، مقالات علمی ترویجی (مقالات […]

به گزارش جامع نیوز، بخش «پژوهش – فناوری و ایده» امسال برای اولین بار در قالب کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (CITaDiM) و بخش جنبی دانش آموزی( S-CITaDiM ) برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی در چهار بخش مقالات علمی پژوهشی (همراه با یافته جدید علمی)، مقالات علمی ترویجی (مقالات آموزشی، مروری و خلاصه پایان نامه ها)، ایده‌ها (ایده ها و نوآوری ها جهت ثبت در مرکز رسانه های دیجیتال) و گزارش فنی تولید (ویژه برنامه نویسان و طراحان سایت و تولید کنندگان نرم افزار ها) است. همچنین کنفرانس دانش‌آموزی شامل سه بخش مقالات دانش آموزی، گزارش فنی تولیدات دانش آموزی و ایده‌های دانش آموزی است که با کمک معلمین راهنما و سایر علاقمندان شرکت خواهند کرد.

گزارشات فنی و مقالات در کتابهای ویژه کنفرانس به چاپ خواهند رسید اما ایده های جدید به دلیل محرمانگی، پس از داوری و ارایه گواهی در مرکز رسانه های دیجیتال ثبت خواهند شد اما به صورت عمومی منتشر نمی شوند.

بهرام صادقی بی غم دبیر علمی کنفرانس نیز در خصوص موضوعات مرتبط با کنفرانس گفت: علاوه بر موضوعات کامپیوتری که شامل تمام موارد مرتبط با کامپیوتر است، این کنفرانس به مواردی که در دنیای دیجیتال با عنوان محتوا ارایه می شود نیز می پردازد.

وی افزود: از جمله این موضوعات علمی می توان به جرایم رایانه ای،‌ پزشکی و سلامت الکترونیکی، آموزش و یادگیری الکترونیکی، حفاظت از کودکان در فضای دیجیتال، روانشناسی و علوم انسانی مرتبط با زندگی دوم در فضاهای الکترونیکی و شبکه های اجتماعی، کسب و کار در محیط دیجیتال اشاره کرد.

ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از طریق سایت login.Saramad.ir انجام می‌شود. همچنین برای شرکت در بخش کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، تمام اطلاعات مورد نیاز در سایت کنفرانس به آدرس www.citadim.org قرار دارد که علاقمندان می توانند در هر کدام از هفت بخش این دو کنفرانس شرکت کنند.

دبیر علمی کنفرانس افزود: با توجه به زمان مورد نیاز برای داوری مقالات علمی پژوهشی، علاقمندان حداکثر تا دهم شهریور ماه، نسبت به ارسال مقالات و یا ایده های خود اقدام کنند.