جامع نیوز:در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف ۴۶۵ ساعت وقت به ۱۶ هزار و ۷۸۴ تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند. بر این اساس به طور متوسط برای پاسخ به هر تماس یک دقیقه و ۱۵ ثانیه زمان صرف شده است. به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک ملی […]

جامع نیوز:در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف ۴۶۵ ساعت وقت به ۱۶ هزار و ۷۸۴ تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند.
بر این اساس به طور متوسط برای پاسخ به هر تماس یک دقیقه و ۱۵ ثانیه زمان صرف شده است.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک ملی ایران، از کل تماس‌ها دریافتی به ترتیب ۱۰ هزار و ۴۴۶ تماس با ۲۴/۶۲ درصد در مورد خدمات نوین ‌بانکی، ۴ هزار و ۵۵۳ تماس با ۱۳/۲۷ درصد در زمینه خدمات بانکداری، یک هزار و ۳۸۸ تماس با ۲۷/۸ درصد در مورد بانک ملی ایران و ۳۹۷ تماس با ۳۷/۲ درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.
لازم به ذکر است در بین کل تماس‌های دریافتی بیشترین فراوانی متعلق به سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) با ۵۲/۱۹ درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملی، ساپتا و خرید شارژ بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.
واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با استفاده از کارشناسان متخصص و ۶۰ خط تلفن با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱، وظیفه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص موضوعات مختلف بانکی به مشتریان را بر عهده دارد.