جامع نیوز:اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از پاسخگویی به ۱۲۸۷۲تماس مشتریان در سه ماهه نخست سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان خبر داد. به گزارش جامع نیوزبر اساس این گزارش، همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به ۱۲۴۷ پیام ضبط شده در سامانه گویا و ۵۲۴ نامه الکترونیکی، […]

جامع نیوز:اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از پاسخگویی به ۱۲۸۷۲تماس مشتریان در سه ماهه نخست سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان خبر داد.

به گزارش جامع نیوزبر اساس این گزارش، همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به ۱۲۴۷ پیام ضبط شده در سامانه گویا و ۵۲۴ نامه الکترونیکی، پاسخ داده است.
گفتنی است این مرکز از سال ۸۵ به منظور تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مطلوب در زمینه خدمات بانکی، ایجاد شده و هم‌وطنان می‌توانند با شماره تلفن ۶۱۰۸۸-۰۲۱ سوال‌ها و ابهامات خود را در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن با کارشناسان این مرکز مطرح نمایند.