جامع نیوز:شرکت ارتباطات سیار ایران طی توافقی با شرکت خدمات اول TCT، مدیریت خدمات مشترکین همراه اول در تهران را به این شرکت واگذار کرد. به گزارش جامع نیوز، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل این شرکت گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکین همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود ۶۰۰ دفتر بخش خصوصی نیز […]
جامع نیوز:شرکت ارتباطات سیار ایران طی توافقی با شرکت خدمات اول TCT، مدیریت خدمات مشترکین همراه اول در تهران را به این شرکت واگذار کرد.
به گزارش جامع نیوز، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل این شرکت گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکین همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود ۶۰۰ دفتر بخش خصوصی نیز است، به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.قدیر کاشانی افزود: طی توافقی که با شرکت همراه اول داشته ایم نظارت بر عملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکین همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.وی گفت: از این پس نظارت حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهانه برای تمامی این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها با هماهنگی همراه اول، توسط شرکت خدمات اول TCT انجام خواهد شد .ناصر قدیر کاشانی با اشاره به مدیریت توزیع کلیه اقلام مورد نیاز این دفاتر از قبیل فرم های ارائه خدمات، سیم کارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول TCT گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسب تر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب نماییم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۷۸۷ و همچنین سایت www.tct۱.ir، افزود: با راه اندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت، این دفاتر می توانند تمامی سوالات و ابهامات درخصوص نحوه ارائه خدمت به مشترکین همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل نمایند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود .ناصر قدیر کاشانی همچنین گفت: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرت های فنی در شبکه مشترکین تلفن همراه از جمله وظایف پاسخگویی واحد پشتیبانی به دفاتر بخش خصوصی همراه اول است؛ ضمن آنکه مشترکین همراه اول می توانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه پاسخگویی این دفاتر، به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکل خود را طرح نمایند تا موضوع توسط این شرکت پیگیری و نتیجه به اطلاع مشترک رسانده شود .مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکین همراه اول ارائه خواهد شد، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات مناسب به مشترکین و دفاتر بخش خصوصی و بالابردن سطح کیفی ارائه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق افزایش تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمت رسانی مناسب تر به مشترکین همراه اول فراهم شود .