جامع نیوز:ال‌جی G2 به تازگی معرفی شده و یک گوشی اعجاب‌انگیز است. اول از همه، به دلیل وجود چیپ جدیدSnapdragon 800 و سپس متفاوت بودن طراحی با کلیدهای پشت و حداقل قاب نمایشگر برای ایجاد طراحی بدون قاب. G2 از دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فناوری تثبیت نوری تصویر (OIS) برخوردار است و قابلیت‌های درخشانی در […]

جامع نیوز:ال‌جی G2 به تازگی معرفی شده و یک گوشی اعجاب‌انگیز است. اول از همه، به دلیل وجود چیپ جدیدSnapdragon 800 و سپس متفاوت بودن طراحی با کلیدهای پشت و حداقل قاب نمایشگر برای ایجاد طراحی بدون قاب.

G2 از دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فناوری تثبیت نوری تصویر (OIS) برخوردار است و قابلیت‌های درخشانی در زمینۀ ضبط صدایی همانند استودیو دارد. این گوشی هوشمند از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند و انرژی آن یک روز کاری یا حتی دو روز دوام می‌آورد.

با برخورداری از تمام این امکانات پیشرفته، اندرویدبازها یا شیفتگان این سیستم‌عامل باید خوشحال باشند. اما اگر خواستید بین پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند اندروید انتخاب کنید کدام را انتخاب می‌کردید؟ آیا هنوز هم ترجیح می‌دهید Galaxy S4 را با تمام امکانات افزودۀ سامسونگ انتخاب کنید یا طراحی و کیفیت بدنۀ یک‌تکۀ آلومینیومی اچ‌تی‌سیOne ؟

البته اینها تنها انتخاب‌های شما نیستند. در میان اندرویدها گزینه‌های دیگری نیز دارید؛ البته آی‌فون را هم نباید از قلم بیندازید؛ هرچند از اندرویدها نیست.

با چنین نگرشی، وب‌سایت فون‌آرنا در قالب یک نظرسنجی از کاربران خود پرسیده است که آنها کدام گوشی را در میان محبوب‌ترین اندرویدها ترجیح می‌دهند. نتیجۀ نظرسنجی را به قرار زیر است:

ال‌جی G2 ۳۹٫۸۸ درصد (با ۱۲۷۵ رأی)
سامسونگ Galaxy S4 ۲۲٫۷۴ درصد (با ۷۲۷ رأی)
اچ‌تی‌سی One ۲۳٫۶۸ درصد (با ۷۵۷ رأی)
به گوشی دیگر علاقه دارم ۱۳٫۷ درصد (با ۴۳۸ رأی)

همان‌طور که مشاهده کردید حدود یک‌سوم از کابران (از مجموع ۳۱۹۷ رأی) گوشی جدید ال‌جی G2 را به عنوان گوشی بعدی خود ترجیح دادند. شما کدام را انتخاب می‌کنید. در بخش نظرات با ما در میان گذارید.