جامع نیوز:بانک سامان به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای متنوع گروه‌های مختلف مشتریان، “حساب اداره‌شده پروژه‌های ساختمانی” را ایجاد کرد. به گزارش جامع نیوز، این خدمت به‌عنوان یکی از شیوه‌های تامین مالی پروژه‌های ساختمانی است که بر اساس آن، بانک در قالب قراردادی سه‌جانبه با ایفای نقش واسط میانه سرمایه‌گذاران و صاحبان پروژه‌ها، ضمن افزایش اطمینان […]

جامع نیوز:بانک سامان به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای متنوع گروه‌های مختلف مشتریان، “حساب اداره‌شده پروژه‌های ساختمانی” را ایجاد کرد.

به گزارش جامع نیوز، این خدمت به‌عنوان یکی از شیوه‌های تامین مالی پروژه‌های ساختمانی است که بر اساس آن، بانک در قالب قراردادی سه‌جانبه با ایفای نقش واسط میانه سرمایه‌گذاران و صاحبان پروژه‌ها، ضمن افزایش اطمینان سرمایه‌گذاری، سود مناسبی نیز برای آن‌ها مهیا می‌کند.

بر اساس این گزارش، حساب اداره‌شده پروژه‌های ساختمانی (Escrow Account) در تامین مالی مناسب و مدیریت پرداخت‌ها به یاری سازندگان پروژه‌های بزرگ همچون مجتمع‌های بزرگ مسکونی، مراکز تجاری و اداری، هتل‌ها، مراکز تفریحی و توریستی و غیره می‌آید.

علاقمندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت و سایر خدمات بانک سامان، می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان‌ ارتباط با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.