جامع نیوز- بانک صادرات با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش در هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک را عملیاتی کرد. بانک صادرات با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش در هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک […]

جامع نیوز- بانک صادرات با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش در هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک را عملیاتی کرد.

بانک صادرات با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش در هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک را عملیاتی کرد.

به گزارش جامع نیوز، بانک صادرات با هدف فراهم سازی بسترهای الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملیاتی نموده است بر این اساس مشتریانی که از این بانک تسهیلات گرفته اند می توانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق تلفن بانک ( ۰۹۶۰۲) نسبت به باز پرداخت اقساط خود اقدام نمایند.

شایان ذکراست این بانک در راستای پاسخگویی بیشتر به مشتریان و خلق ارزش افزوده با ایجاد مرکز صدای سپهر با کد ۰۹۶۰۲ که در سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده ارایه خدماتی نظیر؛ اطلاع از آخرین وضعیت موجودی حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، اعلام مفقودی کارت، اطلاع از آخرین وضعیت چک ، انتقال وجه بین حساب‌های مشتری و دریافت اقساط تسهیلات مشتریان از طریق تلفن بانک می‌باشد. همچنین این مرکز خدماتی همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌ای قبوض، اطلاع از نشانی و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکی، اطلاع از آخرین وضعیت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان این مرکز آماده دریافت و اعلام شکایت، پیشنهادها ، انتقادات و ارایه مشاوره به مشتریان می‌باشند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از ۴۹ میلیون حساب سپهری، نصب بیش از ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش و راه‌اندازی ۳ هزار ۹۸۰ دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور داراست.