جامع نیوز:مجموع تعداد تراکنش‌های مالی دستگاه‌های پایانه فروش بانک صادرات ایران در پایان مرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. به گزارش جامع نیوز، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌های، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این […]

جامع نیوز:مجموع تعداد تراکنش‌های مالی دستگاه‌های پایانه فروش بانک صادرات ایران در پایان مرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش جامع نیوز، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌های، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که تعداد تراکنش­های پایانه های فروش این بانک در پایان مرداد ماه از مرز ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تراکنش گذر کرده که این رقم بیانگر رشد۲۸ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال۹۱ می باشد.

همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ۲۷ درصدی مبلغ تراکنش‌های جابجا شده از طریق پایانه‌های شعب (Pinpad) در پایان مرداد ماه سال ۹۲ نسبت به مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.

شایان ذکراست این بانک با هدف تکریم از مشتریان، جشنواره ای تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونیکی، را از اول شهریور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش با انجام قرعه کشی جوایز ارزنده‌ای شامل: خودرو مگان، پژو ۲۰۷، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.