نسخه جدید نرم‌افزار سامانک ازطریق وب‌سایت بانک سامان، در اختیار مشتریان قرار گرفت. به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، سامانک نام تجاری نرم‌افزار بانکداری همراه بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکان‌پذیر کرده ‌است. براساس این گزارش، در نسخه جدید سامانک امکان انتقال وجه از […]

نسخه جدید نرم‌افزار سامانک ازطریق وب‌سایت بانک سامان، در اختیار مشتریان قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، سامانک نام تجاری نرم‌افزار بانکداری همراه بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکان‌پذیر کرده ‌است.

براساس این گزارش، در نسخه جدید سامانک امکان انتقال وجه از کارت به سپرده، امکان انتقال وجه شتابی (هنگام اتصال به اینترنت)، امکان استعلام چک، ثبت مبلغ چک و مسدود کردن چک فراهم شده است.

این گزارش می‌افزاید: در نسخه جدید این نرم‌افزار تغییر رمز دوم کارت، نمایش انواع سپرده، واحد‌های پولی و سقف مبلغ قابل برداشت و مشاهده سوابق تراکنش‌ها به امکانات پیشین افزوده شده است.

سامانک در سه نسخه مناسب با سیستم عامل‌های IOS، اندروید و جاوا طراحی شده که از طریق صفحه سامانک در وب‌سایت بانک سامان قابل دریافت است.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند برای استفاده از نسخه جدید این نرم‌افزار به وب‌سایت بانک مراجعه کنند. همچنین پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ درمیان بگذارند.

سامانک را از اینجا دانلود کنید.

لینک دانلود سامانک:https://www.sb24.com/mb