جامع نیوز:گوشی هوشمند ال‌جی G2 به تازگی معرفی شده اما هنوز به طور رسمی وارد بازار ایران نشده است. به گزارش جامع نیوز، اگر مطالبی که تا کنون در مورد G2 و امکانات منحصربه‌فردش نوشتیم و خواندید شما را به خرید این گوشی هوشمند ترغیب کرده است و برای ورود این گوشی هوشمند به بازار […]

جامع نیوز:گوشی هوشمند ال‌جی G2 به تازگی معرفی شده اما هنوز به طور رسمی وارد بازار ایران نشده است.

به گزارش جامع نیوز، اگر مطالبی که تا کنون در مورد G2 و امکانات منحصربه‌فردش نوشتیم و خواندید شما را به خرید این گوشی هوشمند ترغیب کرده است و برای ورود این گوشی هوشمند به بازار ایران و خرید آن لحظه‌شماری می‌کنید ، ال‌جی خبر خوبی برای شما دارد:
یک تخفیف باورنکردنی!

فرصتی ویژه برای علاقه‌مندان LG G2

۱۰۰ نفر اولی که ال‌جی G2 را از فروشگاه مدیا شماره یک، واقع در طبقۀ پنجم پاساژ قائم تهران، خریداری کنند، ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند!

پس قرار ما برای روز

پیش‌خرید G2 = جایزه

۷۱۳ نفر از شما با پر کردن فرم پیش‌خرید ال‌جی G2، تا تاریخ ۹۲/۷/۱۳، می‌توانید اقدام به پیش‌خرید G2 کنید. در زمان عرضۀ رسمی این گوشی، از شرکت ال‌جی با شما تماس گرفته می‌شود و در صورت تأیید مشخصات، گوشی به درب منزل شما ارسال می‌شود. راستی جایزۀ پیش‌خرید شما یک عدد قاب QuickWindow است! فقط یادتان نرود که آدرس و تلفن خود را بادقت پر کنید و بعد از ۷/۱۳ (۱۳مهر ۹۲) در انتظار تماس ال‌جی باشید.