جامع نیوز:بانک پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان، نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض “قبض‏پاد” را ارایه کرد. به‌گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض “قبض‏پاد” محصولی جدید از بانک پاسارگاد است که امکان پرداخت آسان تمامی قبوض را ممکن می‏سازد. وی ادامه داد: برای بهره‌مندی […]

جامع نیوز:بانک پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان، نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض “قبض‏پاد” را ارایه کرد.
به‌گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض “قبض‏پاد” محصولی جدید از بانک پاسارگاد است که امکان پرداخت آسان تمامی قبوض را ممکن می‏سازد. وی ادامه داد: برای بهره‌مندی از این نرم‌افزار و پرداخت قبوض، نیازی به اتصال به اینترنت نبوده و پرداخت از درگاه موبایلی بانک پاسارگاد و بر بستر کد دستوری انجام می‏پذیرد. علاوه بر این در صورت داشتن قبض کاغذی دارای بارکد می‏توان با استفاده از بارکدخوان موجود در نرم‌افزار به سادگی اطلاعات شناسه‏ قبض و شناسه‏ پرداخت را دریافت کرد. رفیعی افزود: از دیگر امکانات قبض‏پاد فراخوانی قبوض همراه اول از پیامک‏های ذخیره شده در تلفن همراه کاربر و بارگذاری شناسه قبض و شناسه پرداخت به‌طور اتوماتیک است.
مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که این نرم‌افزار بر روی تلفن‏های همراهی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‏کنند قابل نصب بوده و پرداخت از طریق تمامی کارت‏های عضو شتاب امکان‏پذیر است. مشتریان گرامی می‌توانند جهت نصب نرم‌افزار به لینک http://www.nopaad.ir/software/ghabzpaad.apk مراجعه نمایند.