جامع نیوز:شرکت مخابرات استان تهران نسبت به افراد سودجو در زمینه ارائه خدمات تلفن ثابت به شهروندان هشدار داد. به گزارش جامع نیوز، ولی ا… سعیدیان مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: شهروندان و مشترکین می بایست مراقب افراد سودجو باشند این افراد با ارائه یک شماره تلفن […]

جامع نیوز:شرکت مخابرات استان تهران نسبت به افراد سودجو در زمینه ارائه خدمات تلفن ثابت به شهروندان هشدار داد.
به گزارش جامع نیوز، ولی ا… سعیدیان مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: شهروندان و مشترکین می بایست مراقب افراد سودجو باشند این افراد با ارائه یک شماره تلفن و یک آننوس گویا سعی بر آن دارند که خود را تحت عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت مخابرات استان تهران معرفی کنند.
وی ادامه داد: هر گونه اطلاع رسانی و ارائه خدمات در زمینه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت مخابرات تنها از طریق روابط عمومی و یا سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس WWW.TCT.IR انجام شده و دارای اعتبار است.
سعیدیان خاطرنشان کرد: ( ۱۹۰) واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به سوال ، پیشنهاد و شکوائیه های مشترکین می باشد.
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از شهروندان خواست چنانچه با این دسته از افراد سودجو مواجه شدند مراتب را به ۱۹۰ واحد ارتباط مردمی و یا با شماره تلفن ۱۸۴۸ اتاق پیام حراست اطلاع رسانی کنند.