جامع نیوز:در اولین همایش ملی «جایگاه بورس در اقتصاد کشور»، از همراه اول به عنوان تنها شرکت برتر صنعت ارتباطات کشور تقدیر شد. به گزارش جامع نیوز، در اولین همایش ملی «جایگاه بورس در اقتصاد کشور» که عصر روز دوشنبه با حضور مسؤولان و مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و فعالان بازار سرمایه، […]

جامع نیوز:در اولین همایش ملی «جایگاه بورس در اقتصاد کشور»، از همراه اول به عنوان تنها شرکت برتر صنعت ارتباطات کشور تقدیر شد.
به گزارش جامع نیوز، در اولین همایش ملی «جایگاه بورس در اقتصاد کشور» که عصر روز دوشنبه با حضور مسؤولان و مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و فعالان بازار سرمایه، در مرکز همایش¬های بین¬المللی صداوسیما برگزار شد، از همراه اول به عنوان تنها شرکت برتر بورسی حوزه ارتباطات کشور تقدیر شد.
در این مراسم پس از سخنرانی تعدادی از مدیران و صاحبنظران، از شرکت¬های برتر بورس و اقتصاد کشور تقدیر بعمل آمد؛ که بر اساس رآی هیأت داوران همایش، همراه¬اول شرکت برتر بورسی کشور معرفی شد و به عنوان تنها شرکت صنعت ارتباطات کشور لوح و تندیس ویژه همایش را دریافت کرد.
در بخشی از متن این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل همراه¬اول آمده است: «… بر اساس رأی هیأت داوران همایش، بدینوسیله از دستاوردها و توفیقات علمی و عملی مجموعه تحت مدیریت جنابعالی تقدیر می¬شود».
جایگاه بورس در دولت تدبیر و امید، بررسی روش¬های علمی و عملی حمایت از سرمایه گذاران بورس، رویکرد و راهکارهای نوین مدیریتی با توجه به اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت و گسترش بنگاههای فعال اقتصادی، بررسی چالش¬ها و چشم اندازهای سرمایه ¬های سرگردان در بورس از جمله اهداف این همایش بود.
گفتنی است همراه اول از سال ۸۹ وارد فرابورس و از مردادماه امسال نیز نماد آن بصورت رسمی در بورس بازگشایی شده است.