جامع نیوز: کارت مجازی بانک‌ پاسارگاد که در راستای افزایش امنیت مشتریان در خرید های اینترنتی طراحی و پیاده سازی شده، مورد استقبال هم‌میهنان گرامی قرار گرفت. به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: کارت مجازی(Virtual Card) بانک پاسارگاد کارتی است که موجودیت فیزیکی نداشته […]

جامع نیوز: کارت مجازی بانک‌ پاسارگاد که در راستای افزایش امنیت مشتریان در خرید های اینترنتی طراحی و پیاده سازی شده، مورد استقبال هم‌میهنان گرامی قرار گرفت.
به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: کارت مجازی(Virtual Card) بانک پاسارگاد کارتی است که موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیکی برای دارنده آن محسوب می شود. وی ادامه داد: مشتریان گرامی با بهره‌مندی از خدمات این کارت می‌توانند از کلیه درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند. ویژگی اصلی کارت مجازی، افزایش امنیت مالی مشتریان در خرید های اینترنتی است. بدین نحو که کارت مجازی را با مبلغ مورد نظر شارژ کرده سپس خرید را با اطلاعات کارت مجازی انجام می‌دهند. در این صورت امنیت مالی کارت اصلی به خطر نخواهد افتاد. رفیعی در خصوص سایر ویژگی‌های کارت مجازی بانک پاسارگاد افزود: این کارت قابلیت صدور به نام مشتری را دارد. ضمن این که قابلیت شارژ کارت تا مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال وجود دارد. اعتبار این کارت ۶ ماهه بوده و دارای ویژگی عدم محدودیت در پرداخت ها و امکان دریافت صورتحساب است. کارت مجازی بانک پاسارگاد در کلیه سایت های اینترنتی و پرداخت های تلفنی از طریق درگاه های عضو شبکه شتاب قابل استفاده است و افزایش امنیت مالی در پرداخت های اینترنتی را در پی دارد. وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه دارندگان کارت‌های بانک پاسارگاد می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد از طریق زیر منوی صدور کارت مجازی، نسبت به صدور کارت اقدام نموده و از امکانات این خدمت بهره مند شوند.
گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.