جامع نیوز: مدیرعامل جدید بانک ملی اظهار امیدواری کرد که بتواند بر اعتماد عمومی نسبت به بانک ملی ایران بیافزاید و یکبار دیگر هر گاه سخن از اعتماد پیش می‌آید “باز هم“ نام بانک ملی ایران بدرخشد. به گزارش جامع نیوز،عبدالناصر همتی در مراسم معرفی خود به عنوان مدیرعامل جدید بانک ملی تاکید کرد: زندگی […]

جامع نیوز: مدیرعامل جدید بانک ملی اظهار امیدواری کرد که بتواند بر اعتماد عمومی نسبت به بانک ملی ایران بیافزاید و یکبار دیگر هر گاه سخن از اعتماد پیش می‌آید “باز هم“ نام بانک ملی ایران بدرخشد.

به گزارش جامع نیوز،عبدالناصر همتی در مراسم معرفی خود به عنوان مدیرعامل جدید بانک ملی تاکید کرد: زندگی و پیشرفت نزدیک به ۴۰ هزار نفر همکار بانک ملی ایران با تصمیمات مدیریت عجین شده و رعایت عدالت در ارتقای شغلی آنها بر مبنای شایسته سالاری از وظایف مدیریت است. وی از خدمات آقای فرشاد حیدری در مدت تصدی مدیریت بانک نیز قدردانی کرد.فرشاد حیدری مدیرعامل پیشین بانک ملی هم با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران گفت: در سال‌های ۹۰ و ۹۱ میانگین رشد منابع بانک ملی ایران از میانگین رشد سایر بانک ها بیشتر بود، در عین حال با عدم تعادل در منابع و مصارف مواجه بودیم به طوری که میزان بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده بود اما با همکاری‌های انجام شده این بدهی تسویه شد. وی ضمن اشاره به افزایش صد درصدی سرمایه بانک ملی ایران تاکید کرد: بر همین اساس سرمایه بانک که ۲۲ هزار میلیارد ریال بود در پایان سال گذشته با ارزیابی مجدد دارایی‌ها و افزایش سرمایه نقدی به نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال رسید. حیدری افزود: پایان سال ۹۰ مجموع دارایی‌های بانک ۲۷۵ هزار میلیارد ریال بود که در پایان سال ۹۱ از مرز یک هزار تریلیون ریال عبور کرد. فروزنده مدیرعامل بنیاد مستضعفان هم به عنوان سهامدار عمده بانک سینا، بانکی که همتی قبل از این عهده‌دار مقام نایب رئیسی هیأت مدیره و مدیرعاملی آن بود، از دکتر همتی به عنوان مدیری توانمند یاد کرد. محمد فروزنده از شاخصه‌های مدیرعامل جدید بانک ملی ایران به پیگیری و علاقه مندی وی به توسعه منابع انسانی و به کارگیری تکنولوژی‌های نوین اشاره کرد و گفت: ایشان در اصلاح ساختارها و توجه به اصلاحات درون سازمانی توجه ویژه دارند و توسعه منابع انسانی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.