جامع نیوز:اولین جلسه هیأت مؤسس دانشگاه خاتم در ساختمان جدید این دانشگاه واقع در خیابان ملاصدرا تهران برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، در اولین جلسه هیأت مؤسس دانشگاه خاتم که با حضور مدیران بانک‌پاسارگاد، مدیران مؤسسه مطالعات و توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی پاسارگاد، اعضای هیأت مؤسس و اساتید دانشگاه برگزار شد، در خصوص چشم‌انداز […]

جامع نیوز:اولین جلسه هیأت مؤسس دانشگاه خاتم در ساختمان جدید این دانشگاه واقع در خیابان ملاصدرا تهران برگزار شد.
به گزارش جامع نیوز، در اولین جلسه هیأت مؤسس دانشگاه خاتم که با حضور مدیران بانک‌پاسارگاد، مدیران مؤسسه مطالعات و توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی پاسارگاد، اعضای هیأت مؤسس و اساتید دانشگاه برگزار شد، در خصوص چشم‌انداز این دانشگاه که همانا تبدیل شدن به بهترین دانشگاه خصوصی کشور است و همچنین اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آتی برای افزایش کیفیت این دانشگاه مذاکره و تصمیم‌گیری شد.
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، گامی شایسته در جهت حمایت مالی و راه‌اندازی دانشگاهی با کیفیت آموزشی بالا، برداشته‌است. این دانشگاه با هیأت مؤسس و هیأت علمی متخصص و توانمند، دانشجویانی با توان علمی بالا و دانشی عمیق تربیت کرده است.
گفتنی است در این مؤسسه و در سال تحصیلی ۹۲-۹۳، ۸ رشته کارشناسی‌ارشد و ۲ رشته کارشناسی، در ۴ حوزه مدیریت، ‌مالی و بانکی، فنی و مهندسی و زبان‌های خارجی ارایه می‌شوند و دانشجویان پذیرفته‌شده از طریق کنکور سراسری ، در ساختمانی مجهز به کلیه امکانات آموزشی پیشرفته جهانی، مشغول تحصیل هستند.