جامع نیوز:بانک سامان در راستای برآورده کردن نیازهای اعتباری مشاغل و حرفه‌های تخصصی، بسته اعتباری ویژه‌ای به‌منظور اعطای تسهیلات به شرکت‌های فنی و مهندسی، وکلای دارای پروانه وکالت و سردفتران اسناد رسمی طراحی و عرضه کرده است. به گزارش جامع نیوزازاداره روابط عمومی بانک سامان، شرکت‌های فنی- مهندسی و مهندسان مشاور که دارای شماره ثبت […]

جامع نیوز:بانک سامان در راستای برآورده کردن نیازهای اعتباری مشاغل و حرفه‌های تخصصی، بسته اعتباری ویژه‌ای به‌منظور اعطای تسهیلات به شرکت‌های فنی و مهندسی، وکلای دارای پروانه وکالت و سردفتران اسناد رسمی طراحی و عرضه کرده است.

به گزارش جامع نیوزازاداره روابط عمومی بانک سامان، شرکت‌های فنی- مهندسی و مهندسان مشاور که دارای شماره ثبت اداره ثبت شرکت‌ها و مجوز سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند، وکلای پایه یک دادگستری دارای پروانه و سردفتران دفاتر اسناد رسمی که مجوز فعالیت از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دارند می‌توانند از مزایای این بسته اعتباری بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، بسته اعتباری متخصصان برای خرید دفتر کار تا سقف سه میلیارد ریال در کلان‌شهرها و دو میلیارد ریال در سایر شهرها، خرید تجهیزات و لوازم کار تا سقف یک میلیارد ریال طراحی شده است.

همچنین افراد مشمول این بسته می‌توانند از کارت اعتباری متخصصان تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال استفاده کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

http://www.sb24.com/news/saman-bank-facilites-for-lawyers-engineers