جامع نیوز:بانک سامان با هدف کمک به بهبود فضای کسب‌وکار در بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری کشور، بسته اعتباری ویژه‌ای جهت اعطای تسهیلات به فعالان این حوزه با نرخ کارمزد ویژه‌ای طراحی و عرضه کرد. به گزارش جامع نیوز، تمام اشخاص حقیقی که دارای فروشگاه لوازم خانگی وصوتی و تصویری هستند یا نمایندگی […]

جامع نیوز:بانک سامان با هدف کمک به بهبود فضای کسب‌وکار در بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری کشور، بسته اعتباری ویژه‌ای جهت اعطای تسهیلات به فعالان این حوزه با نرخ کارمزد ویژه‌ای طراحی و عرضه کرد.

به گزارش جامع نیوز، تمام اشخاص حقیقی که دارای فروشگاه لوازم خانگی وصوتی و تصویری هستند یا نمایندگی مجاز فروش تولیدکنندگان داخلی یا خارجی را در اختیار دارند و دارای جواز کسب معتبر هستند، مشمول استفاده از این بسته اعتباری بانک سامان می‌شوند.

بر اساس این گزارش، سقف این تسهیلات ۷ میلیارد ریال است که بر اساس خالص گردش بستانکار حساب بانکی متقاضی یا فروش خالص شش‌ماهه وی پرداخت می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.