جامع نیوز:ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران صورت می‌پذیرد. به گزارش جامع نیوز، با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌های مطلوب این بانک در زمینه بانکداری الکترونیکی و در راستای انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی زمینه ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه […]

جامع نیوز:ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران صورت می‌پذیرد.

به گزارش جامع نیوز، با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌های مطلوب این بانک در زمینه بانکداری الکترونیکی و در راستای انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی زمینه ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ۹۲) که تا پایان روز شنبه مورخ ۲۰مهرماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت فراهم نموده است.

شایان ذکر است داوطلبان می­توانند ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش با خرید کارت اعتباری مربوطه که تنها از طریق درگاه پرداخت اینترنتی این بانک (دامون) قابل ارایه می باشد اقدام به ثبت نام نمایند.

گفتنی است دارندگان کلیه کارت‌های عضو سیستم شتاب که قابلیت خرید اینترنتی را دارند می‌توانند نسبت به انجام تراکنش‌ خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.