جامع نیوز:مراسم معارفه دکتر کوروش پرویزیان به عنوان مدیرعامل بانک سینا و تودیع دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل پیشین بانک روز دوشنبه ۲۲ مهرماه برگزار شد. مراسم معارفه دکتر کوروش پرویزیان به عنوان مدیرعامل بانک سینا و تودیع دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل پیشین بانک روز دوشنبه ۲۲ مهرماه برگزار شد. این مراسم با حضور رئیس، معاونین […]

جامع نیوز:مراسم معارفه دکتر کوروش پرویزیان به عنوان مدیرعامل بانک سینا و تودیع دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل پیشین بانک روز دوشنبه ۲۲ مهرماه برگزار شد.

مراسم معارفه دکتر کوروش پرویزیان به عنوان مدیرعامل بانک سینا و تودیع دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل پیشین بانک روز دوشنبه ۲۲ مهرماه برگزار شد.
این مراسم با حضور رئیس، معاونین و مدیران بنیاد مستضعفان، جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیران عامل بانک ها، سازمان حسابرسی، بورس و اوراق بهادار و همچنین اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر همتی ضمن تبریک انتصاب دکتر پرویزیان به سمت مدیرعامل بانک سینا، ابراز امیدواری کرد که ایشان با اتکا به تجارب ارزنده خود در راستای پیشبرد و پیشرفت بیشتر بانک گام های موثرتری بردارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: عملکرد من، رساندن بانک سینا به جایگاه فعلی بوده که این امر مرهون کمک همکاران و حمایت های ویژه اعضای هیئت مدیره بانک است و به همین مناسبت از همه کسانی که در این راه یار و یاورم بوده اند قدردانی می کنم.
سپس دکتر پرویزیان نیز با اشاره به این که بانک سینا جزو بانک های خوشنام نظام بانکی است که به صورت مستمر و متوازن به حرکت رو به رشد خود ادامه داده، تصریح کرد: سعی ما تداوم این روند با مساعدت همکاران و کسب موفقیت های بیشتر برای بانک سینا خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا همچنین ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل بیشتر و مستمر شبکه بانکی، اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تحقق یابد و بانک سینا به عنوان جزیی از نظام بانکی متناسب با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای رشد و بالندگی اقتصاد میهن اسلامی گام های جدی تری بردارد.
در بخش دیگری از مراسم دکتر محمد مخبر رئیس هیئت مدیره بانک سینا تقارن اعیاد قربان و غدیر را با تغییرات مدیریتی در بانک به فال نیک گرفت و ضمن تقدیر از زحمات دکتر همتی، وی را در زمره مدیران با تجربه نظام بانکی خواند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر پرویزیان، گفت: با این انتصاب، نظام بانکی به ویژه بانک سینا از خدمات ایشان بیشتر بهره مند شده و اثربخشی کلان برای نظام بانکی به همراه خواهد داشت.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن قدردانی از زحمات دکتر همتی، وی را مدیری توانمند خواند و گفت: علاقمندی به توسعه منابع انسانی و به کارگیری تکنولوژی در فعالیت ها از خصیصه های بارز ایشان است که این امر می تواند زمینه خوبی برای استفاده از ظرفیت ها و توانایی های انباشته بانک ملی باشد.
محمد فروزنده همچنین ضمن قدردانی از دکتر پرویزیان به دلیل پذیرفتن مسئولیت در بانک سینا، ایشان را از مدیران خوب، موفق، با حوصله و برخوردار از خصوصیت و قدرت “نه” گفتن برشمرد و تصریح کرد: حضور آقای دکتر پرویزیان را یک مزیت می دانم که می تواند بانک سینا را در رسیدن به نقطه اوجی که مورد علاقه همه مدیران، کارکنان و ذی نفعان این مجموعه است، کمک نماید.
وی در ادامه با تقدیر از تلاش های اعضا و رئیس هیئت مدیره بانک سینا، بر توسعه منابع انسانی و جوانگرایی همچون گذشته تاکید و با اشاره به این که بانک سینا طی سالیان متمادی کمترین تغییرات را در سطح مدیریتی نسبت به سایر بانک ها داشته است، بر تداوم این روند از طریق به کارگیری توان نیروهای با حمیت و جوان شاغل در بانک سینا به نحوی که مانع از درک تغییرات محیط بیرونی نشود، تاکید کرد.